.Chris.
|
Ben erg benieuwd naar alle tests in dit nummer.
|
|
|
LEAF
|
Oke nou dan hoop ik dat ie bij mij ook op de mat ligt als ik thuis kom. Het wordt wel eens tijd ook zeg....
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik zag net al de postbode lopen dus hij zou zo wel komen
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jammer dat een veel besproken kite zoals de Best Waroo niet getest wordt..
|
|
|
rudolfnietingelogd
Gast
|
CO2 2006 is tha bomb!
Yeah! Zojuist deze kite gekocht!
|
|
|
Tom
|
Maarten heeft met ze team weer een top prestatie neergezet!!! Lekker dik e veel info lekkkâhhh nu nog windloze dagen om hem helemaal te lezen
|
|
|
DENNS
|
k heb hem nog niet binnnen (angry_kitesmiley)
|
|
|
Maurits
|
Hm, zit nu nog op kantoor. Zal thuis eens kijken of hij der al ligt. Ben echt benieuwd naar de tests, zowel de boardjes als de kites.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Jup, hij is binnen!
|
|
|
surf
Geen avatar
|
ja hoor, hier ook. Alleen valt mij de test van de Vegas 14 een beetje tegen. Hoor er zoveel goede verhalen over. Maar het testteam is nu niet echt mega-enthousiast..........
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
vegas is wel super als je kiteloops wil maken, maar goed veder ben ik er ook niet zo weg van de vegas
|
|
|
michiel v geel
|
binnen blij blij blij
@zwafra volgens mij heeft iedereen daar onderhand wel genoeg over gehoord
zou er niet een stuk van de downwinder+fotos in staan? of mis ik die gewoon
|
|
|
milamber
|
Waar zouden jullie voor gaan tribal of vegas? Ik denk toch de vegas
|
|
|
|
Mak
|
hè hè, acces bij mij ook binnen, (zonder naish shirtje/ brief met ontbreken daarvan). <--lekker belangrijk.. In hun testreport zeggen ze dat de bardruk van de Shockwave ERG hoog ligt. Kheb al meerdere testreports gelezen, en elke keer zeggen ze weer wat anders over die bardruk, ben er nu echt wel benieuwd naar, maarja nog paar nachjes slapen en dan zal ik het weten, kheb hem nl. van de week besteld (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
DENNS
|
yes binnen maar nog geen tijd gehad om te lezen
|
|
|
NIELZZZZ
|
wel heb ik snel de plaatjes gekeken nu nog keer met windloos daggie de zinnetjes
|
|
|
Dikkiedik
|
JAAAAAAAAAAAAAA hier ook !!
|
|
|
snip
|
hier nog niet
|
|
|
jeroendezwart
Gast
|
hehe eindelijk zal eens tijd worden, hij lag bij mij ook netjes achter de brievenbus te wachten... Morgen op het werk alle tijd om te lezen
|
|
|
Psychotic
|
Ook hier binnen. Kan concluderen dat het testteam echt zijn best heeft gedaan, je kan merken dat er echt met de foils gevaren is en echt geporbeerd is om het beste in ze naar boven te halen. Goede en betrouwbare testresulaten IMO (althans, voor de beide foils dus neem aan dat dit voor alle kites geld).
|
|
|
(R)Ikke
|
Cabrinha met een one-pump?????
|
|
|