Erik Dielen
Gast
|
Ik mis die dagen ook...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hou op met posten! Ik word niet goed van die aanblik. 2 weken geleden voor het eerst een kite moeten wisselen vanuit de auto, 35min lopen naar de 3e duin!!! (cry_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
ik heb die dagen nooit meegemaakt
|
|
|
Lex
|
ik wel, maar niet kitesurfend, toen reed ik daar welis met een c-quad en een flyboard
|
|
|
ErikB
|
Heb ook nog een paar uit de oude doos.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb er ook nog wel wat, echter niet digitaal, maar nog ouderwetse foto,s. Zal morgen is wat inscannen
|
|
|
Jeks one
|
he sjors, ik heb nog een videoband met de eerste kite uurtjes van mij en arno.......(30 minuten) kan iemand die digitaal zetten en dan hopla online?? oldscool met s'n tienen op het water, en knallen op je zelfgemaakte directional van 2.10 m1
|
|
|
Kheldar
|
deze post is leeg
|
|
|
KiteDemon
|
Dat waren nog eens tijden Kite uit je kofferbak en beulen maar.
|
|
|
Traxas
|
was het nog maar zoals toen he! (cry_kitesmiley)
|
|
|
Hieronymus
|
Gelukkig is het niet meer zo..... Wil niet weten hoe druk het er nu zou zijn geweest als je nog steeds met je auto het strand op kon!! (geschokt_kitesmiley) Hadden ze het alsnog gesloten!
|
|
|
Tuur!
|
Kleine moeite Sjors.. Heb standaard mapje Playa pics die ik elke avond even huilend bekijk en voordat ik verdrietig in slaap val (shame_kitesmiley)
|
|
|
Tuur!
|
Good Old day's ..
|
|
|
Brenkie
|
Jeah, dat waren de betere dagen op het autostrand. (grinnik_kitesmiley) Ik heb alleen nog geen foto's gezien met de zeemeeuw erop, die strandtent. Toen kon je tenminste nog ff flex gaan zitten kleien, zodat je je pak niet volscheet tijdens je eerste vlieglessen. Beetje glazige foto's wel, of komt dat door de opkomende traantjes...
|
|
|
Nino
|
..ah fuck man, dat doet echt zeer... huuuhhh.... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
met je auto tot aan het water rijden, zon, 20 graden, geen kip te bekennen en 23 knopen wind
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
springvloed, 6-7 bft zw. arno en jurre (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
La Flauwurhman
|
Vooruit dan maar! Ik heb ook ff in de oude digitale doos gekeken!
|
|
|
|
|
La Flauwurhman
|
...en de laatste...1 seconde later deed mijn camera het niet meer..!
|
|
|
|
La Flauwurhman
|
Ha! Nog 1 gevonden! (grinnik_kitesmiley) Joekie met de rooie slet!!
|
|
|
kitestertje
|
...en de laatste...1 seconde later deed mijn camera het niet meer..! is dat camiel??
|
|
|