|
TtHoM@s
|
nee idd tot en met zuid
alhoewel het met zuid wat vlagerig kan worden omdat de wind dan over de duinen komt
|
|
|
Dangerfield
|
Google Earth is your friend!
ZO is aflandig. Je zult niet direct naar open zee worden geblazen, dus als je echt wilt kan het. Wind zal alleen supervlagerig zijn.
|
|
|
Frank77
|
En zorgen dat je hoogteloopt ;-) Anders is het ver lopen (bij vloed)
|
|
|
slufterhufters.com
|
Je kan heel goed daar bij Quakjeswater op de Haringvliet vlakbij Hellevoetsluis aan de binnenkant van de damkant. Met Z of ZO is het daar prima, je kan een heel eind staan, je kan je auto netjes parkeren en je loopt naar beneden het strandje op.
Vanaf Rotterdam neem je op de N57 2e afslag naar Hellevoetsluis. Volg de weg tot 1e kruising ga dan rechtsaf en dan gelijk weer rechts. Volg deze weg tot en dan zie je het vanzelf.
|
|
|
TtHoM@s
|
en gaan er zaterdag nog mensen heen? , als het niet teveel ZO wordt
ik was het eigelijk wel van plan (tong_kitesmiley) EDIT: oostvoorne heb ik het nu over he (tong_kitesmiley)
en als alternatief voor oostvoorne bij Z, rockanje is ook een leuke spot (2e slag en dan naar rechts lopen tot de strand paal)
|
|
|
slufterhufters.com
|
Terwijl je bij Quackjeswater veel beter af bent dan bij Rockanje.
|
|
|
-Mark-
|
de voorspellingen zijn nu 18 knopen uit het zuiden voor oostvoorne dan meot het tog prima te doen zijn ??
|
|
|
kitestertje
|
de voorspellingen zijn nu 18 knopen uit het zuiden voor oostvoorne dan meot het tog prima te doen zijn ??
mark mark wanneer ga je??(A) ik wil best mee opzich
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Hellevoetsluit mag je toch niet meer vare
|
|
|
*Maximus*
|
ik was ook van plan om zaterdag naar oostvoorne te alleen moet ik nog schoentje, handschoentje en een cap kopen, iemand nog tips voor mij? alvast bedankt
|
|
|
*Maximus*
|
foutje tussen te en alleen moet nog gaan
|
|
|
Hieronymus
|
ik was ook van plan om zaterdag naar oostvoorne te alleen moet ik nog schoentje, handschoentje en een cap kopen, iemand nog tips voor mij? alvast bedankt
Één tip voor je, koop schoentjes en handschoentjes, anders heb je één kouwe klauw en één kouwe poot!!
|
|
|
Bluecupra
|
Als de wind Z blijft ben ik zaterdag ook op Oostvoorne (meteen mijn nieuwe Nobile 666 07 testen)
|
|
|
TtHoM@s
|
Terwijl je bij Quackjeswater veel beter af bent dan bij Rockanje.
ja idd maar het is toch al gedoogd bij rockanje en de plek waar je dan evetueel mag kiten is 2e slag en dan stuuk naar rechtslopen toch....?
|
|
|
*Maximus*
|
dat zeg ik toch ook "ik moet alleen nog schoentjes, handschoentjes en cap kopen, iemand nog tips voor mij" :S Één tip voor je, koop schoentjes en handschoentjes, anders heb je één kouwe klauw en één kouwe poot!!
|
|
|
#RemcO#
|
nee volgus mij nietT
|
|
|
Hieronymus
|
dat zeg ik toch ook "ik moet alleen nog schoentjes, handschoentjes en cap kopen, iemand nog tips voor mij" :S Één tip voor je, koop schoentjes en handschoentjes, anders heb je één kouwe klauw en één kouwe poot!! Laat maar.............?!?!?!?! Rockanje kan je in de winter overal kiten, maar let op de obstakels in het water! Er staan veel paaltjes en betonblokken net onder het wateroppervlak, maar met ZO niet kitebaar, pas vanaf ZZO! Haringvliet mag je in de winter ook gewoon kiten, is een beter optie!
|
|
|
DENNS
|
als beginner kan je beter niet me z-o gaan maar anders is het wel te doen hoor, maar zzo is wel beter
|
|
|
|
rockanje is wel ff een stukje lopen..
|
|
|
TtHoM@s
|
rockanje is wel ff een stukje lopen..
nog nooit autostand geweest zeker ? je hoeft aleen ff de duinen over zaterdag wort trouwens niks meer nou... vrij weinig (angry_kitesmiley)
|
|
|
Rob Houwen
Gast
|
Nog iemand die naar oostvoorne gaat (ME). Heb al een paar weken nieuwe gear alleen nog nie gebruikt(ohoh_kitesmiley).......LET ME KNOW WHEN AND WHERE YOUR GOING!!!!!!
|
|
|
*Maximus*
|
dus ik kan met Z-O op het haringvliet gaan kiten? (is het daar ook ondiep want ben nog een beginner?)
|
|
|
fransie
|
hee kitebink die spot in h'sluis moet je niet aan iedereen vertellen!! dan word het dalijk daar ook druk!!:-)
|
|
|