Nazar
|
Is het nu officieel zondag?
Ik heb zaterdag nog een nachtdienst en ga dan ff paar uurtjes pitten en hoop ik misschien 13.00 present te zijn.
Nazar....helaas niet poolen ivm die onzekere factoren anders was het geen probleem geweest.
Ik denk dat ze zondag door laten gaan ivm lekkere windje!!! En geen probleem!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is het nu officieel zondag?
Ik heb zaterdag nog een nachtdienst en ga dan ff paar uurtjes pitten en hoop ik misschien 13.00 present te zijn.
Nazar....helaas niet poolen ivm die onzekere factoren anders was het geen probleem geweest.
Ik denk dat ze zondag door laten gaan ivm lekkere windje!!! En geen probleem! Ze hebben gelijk want de 1ste liggen de meeste nog bezopen op bed... (behalve ik dan)
|
|
|
naja
|
Gaaf Sietse je bent weer lekker aan het avonturen man.en ja veel te koud allemaal,heb op dit moment achter de pc. zelfs kouwe jatten. Tot later
|
|
|
Idefixe
|
voor morgen ziet het er in het noorden met de wind best wel prettig uit. Is Harlingen wat met noordwest?
|
|
|
Goonie
|
jip das helemaal super tom... pal aanlandig...
sms me even hoelaat dan kom ik ook nog even... Jaaa woon nu vlakbij he whahahaha
|
|
|
Idefixe
|
even kijken wat de wind doet. Ik denk wel dat er redelijk vroeg bij ben: heb zo'n gruwelijke behoefte aan een fatsoenlijke sessie.........
|
|
|
Undergrounder
|
Kun je bij Harlingen met laag tij kiten ?
|
|
|
Idefixe
|
Kun je bij Harlingen met laag tij kiten ?
Volgens mij wel. 't is dan wel een zooitje met blubber aan de kant......
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Goonie daar sluit ik mij bij aan (up_kitesmiley)Gelukkig nieuwjaar iedereen
|
|
|
Idefixe
|
Ik had het ook al op een ander topic geroepen: De Beste Wensen Iedereen! Op deze eerste dag van het nieuwe jaar ziet de wind er redelijk uit. Auto inladen en ik doe maar eens Harlingen vandaag Zo net thuis van de eerste sessie van dit jaar De wind was absoluut niet wat er werd verwacht. Tegen beter weten in de vlieger opgepompt en een beetje lopen klooien. Net toen we ( Sietze en ikkie) besloten om de boel op te ruimen kwamen er nog een paar knoopjes bij en hadden we vaarbare wind. ( zonder al teveel sinussen hoogte kunnen houden) Super vlak water in combinatie met een lekker zonnetje en veel enthousiaste wandelaars op de kant maakten er toch wel weer een leuke sessie van! De eerste van dit jaar staat er weer op.
|
|
|
Goonie
|
en zo is het maar even.
|
|
|
|
LF Ruud
|
Ik ga zo direct rijden richting Harlingen (wendy_kitesmiley)Tom en ik aanwezig rond 10.00/10.30 Wie meer!!!!!!!
|
|
|
Swiftenaar
|
stelletje bikkels!
Voor iedereen die ik nog neit gehad heb, DE BESTE WENSEN en mogen het maar veel keren de tassen in Tom ze tent leggen dit seizoen!
Ik zeg, tot de eerst volgende keer 12 graden! xD
|
|
|
Idefixe
|
thermo ondergoed, tubbie overalletje, extra trui. Voor de zekerheid toch maar ff wat van die hippe afwashandschoenen over de normale. Thermoskan met bouillon. Wind gaat ook langzaam maar zeker lekker aan. ff ragge @ Harlingen.
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis van een heerlijke sessie @ Harlingen. Wat een gigantische baggerzooi daar op het strand zeg. Wind was iets minder dan verwacht maar toch heerlijk kunnen varen met de 9m. Gezellie met Ruud en ( verbazingwekkend) op de achtergrond een boot van de reddingsmaatschappij op het water. Combinatie van iets extra onderkleding met de bekende gele hippe afwashandschoenen over de normale was helemaal top. Ondanks een luchttemp van 2 gr C en water van 1 gr C geen moment last gehad van de kou. Sessie nr 2 staat weer bij geschreven. Morgenmiddag maar ff kijken wat de wind doet. ( moet morgen eerst ff werken) Gaat lekker zo dit jaar De aanschaf van m'n droogpak was duidelijk 1 van de betere investeringen op het gebied van kitesurfen. Laterssssssss.
|
|
|
LF Ruud
|
@Tom hier heb ik niets meer aan toe te voegen het was een SUPER Sessie mijn EERSTE van het jaar heb ik beleeft @Harlingen met de 9m (wendy_kitesmiley)en het was SUPER vlak voor aan door afgaand water TOP En als het goed uit komt Zaterdag de tweede sessie van het jaar!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Beetje voorbarig maar wie-o-wie is er zaterdag van de partij op Wijk of Ijmuiden?
|
|
|
|
LF Ruud
|
Als het ZW is ga ik naar Harlingen!!!!! Getij zit niet helemaal lekker en niet al te hoog 87+ dus valt mee
|
|
|
|
Vinni
|
Zaterdag word feest
|
|
|
Idefixe
|
Ik doe Harlingen: Niet al te diep ( diep genoeg om hard te crashen) . Strandtent is open. Gratis parkeren. Kneiterharde wind sideshore. Morris pesten Wat wil een mens nog meer? ( iets minder van die zeehondenshit op het strand? )
|
|
|