|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen 20-24 knp West met beetje Noord... Wat gaat het worden? Workum of toch maar het warme zee water van Ijmuiden?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Halingen is toch dat modderbad?
|
|
|
Idefixe
|
Mirns was het voor mij net niet . De lichtgewichten konden aardig klooien...... Als er in de vlagen 14 knp stond was het veel........
|
|
|
|
tgroot
|
ik was onderweg om 13 uur en was toen al erg matig, ff bij horst gestopt en daar kreeg een vent zijn vlieger niet eens uit het water. Dus omgedraaid. Matig maar morgen meer wind geloof ik.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Mirns was het voor mij net niet . De lichtgewichten konden aardig klooien...... Als er in de vlagen 14 knp stond was het veel........
Idd, weer een dagje dat ik blij ben met mijn 15m. Voor 12 uur heb ik toch nog lekker een uurtje met de 11m kunnen varen.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Voor mij was het ook dikke ruk met mijn 10. Al met al 15 minuten gevaren.
|
|
|
PieNO
|
Jullie hadden nog geen 10 minuten hoeven wachten. Anderhalf uur dik kunnen knallen in een knoopje of 18 met Kevin, Vincent en André. Daarna was het op... @#&%@%&
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@#&%@%&
Dát lijkt op het oud-Drents: "Goh, wat fijn voor jullie dat jullie zo lekker gevaren hebben!" Klopt dat, PieNO?
|
|
|
PieNO
|
@#&%@%&
Dát lijkt op het oud-Drents: "Goh, wat fijn voor jullie dat jullie zo lekker gevaren hebben!" Klopt dat, PieNO? Voor mij was het nix. Had beter mijn schaatsen mee kunnen nemen want de eerste 20 meter lag ijs. Zie foto
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
@PieNO: was toch maar klein beetje ijs? 16 jan hadden we veel meer ijs op Workum (zie foto).
|
|
|
Vinni
|
Ja hahaha iedereen weg en toen ging het nog ff waaien! Moest wel m'n lijnen weer uitlopen want die had ik al opgerold ik was onderweg om 13 uur en was toen al erg matig, ff bij horst gestopt en daar kreeg een vent zijn vlieger niet eens uit het water. Dus omgedraaid. Matig maar morgen meer wind geloof ik.
Logisch als de wind vanaf de snelweg komt, aflandiger bestaat niet
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
En wat wordt het voor morgen mannen? Workum ligt ijs toch en Harlingen zit er te veel noord in dus morgenochtend maar ff kijken wat ik ga doen
|
|
|
Idefixe
|
met dat ijs in Workum valt het ( denk ik) wel mee hoor. Tis een lekker stevig noordwest windje dus ik blijf thuis vandaag
|
|
|
PieNO
|
Ik haak af voor vandaag. Heb er geen vertouwen in net als gisteren. Hier thuis is het bladstil.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik ga nu richting workum !!!!!!!!!! (up_kitesmiley)heb er wel vertrouwen in. Maar het wordt voor mij een korte sessie vandaag moet half 2 thuis zijn
|
|
|
|
martimor
|
ik ben rond 11.30 ook @ workum
|
|
|
VincentC
|
Ik ga zo even knallen op Muiderberg! Kwam er langs met de trein, de richting is perfect en er stonden dikkkke koppen, eens even die nieuwe 2011 gear dopen!
|
|
|
|