|
VincentC
|
Heerlijk gevaren op Muiderberg! Was weer iets meer water en de kou viel wel mee.. De regen was wel zwaar 3$*!@#_&.. Die 2011 Liquid Force spulletjes zijn zwaaaar in orde
|
|
|
martimor
|
Hij was fijn @ workum... Max 5 man op het water, zelfs een half uur helemaal alleen op het water Heb weer genoten @ ruud, dat waren wij
|
|
|
Vinni
|
Brouwersdam was ook top, 25 knopen, droog en heel ff zonnetje
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@martimor dat had ik in de gaten dat jullie het waren , maar toen ik er vanaf ging was de wind ff iets minder maar is ie daarna weer wat aangetrokken of bleef het zo? @Vincent we willen pica's zien van het wonder spul!!!!!!!!! Ben wel benieuwd hoor
|
|
|
martimor
|
Stond flink gepowered met de 9 en 60 kilo Ging lekker hoog... Denk zo'n 20 kn gemiddeld Morgen spierpijn
|
|
|
Kevin
|
Brouwersdam was echt fijn gewoon 6 uur lopen knallen en geen moment koud lekker poeltje met 3 man erin dik de ruimte daarna vlak water helaas wel wat druk en nog even de zon gezien ook en heledag droog Helemaal top
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja het was zeker toppie @ Brouwersdam. Hoelaat was jij er dan Kevin? Want ik kwam rond half 11 aan en toen zag ik jou al knallen.
|
|
|
Strohrum Robby
|
Vandaag ff op Horst wezen knalluh,lekker windje 20 á 30 knopen en niks nie koud gehad in me 5/3 wetsuit,alleen me vingers waren aan het eind een beetje bevroren Wel jammer van de regen de hele dag helaas geen zon,verder wassie toppie. Eindelijk mijn 1e sesie van dit jaar!!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Muiderberg is me te ver John. Wanneer kom je eens op Mirns.
Ik kom zeker weer eens een keer naar Mirns, Taco. We spreken wel een keer af. Goed windje, zonnetje erbij en knallen over de wateren van het ook zo mooie Mirns.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
t' wordt weer de hoogste tijd, eerst m'n spaanse griepje uitzieken oe hept tog ook altiet wat he.
|
|
|
|
VincentC
|
Manmanman, ik lig nou al 3 dagen op bed met dikke koorts.. Misschien was het niet zo handig om na 2 avonden partyen tot in de vroege uurtjes zondag te gaan varen in de regen Enige pluspunt: Gratis trippen, hallucineer me de touwtakke 's nachts
|
|
|
Idefixe
|
Volgende week ziet er vanaf woensdag top uit. lekker windje en de temp gaat ook weer de goede kant op. Laat dat voorjaar maar komen. ( sterkte Vincent! )
|
|
|
LF Ruud
|
@Vincent beterschap man!!! @Tom ja ik wel ff zin om te knallen zal eens kijken of ik een daggie vrij kan krijgen
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@Vincent beterschap man!!! @Tom ja ik wel ff zin om te knallen zal eens kijken of ik een daggie vrij kan krijgen Ik neem ook een middag vrij na dit windloze weekend...
|
|
|
Vinni
|
Manmanman, ik lig nou al 3 dagen op bed met dikke koorts.. Misschien was het niet zo handig om na 2 avonden partyen tot in de vroege uurtjes zondag te gaan varen in de regen Enige pluspunt: Gratis trippen, hallucineer me de touwtakke 's nachts Mooie timing! Dinsdag ben je weer beter, kan je er gemakkelijk 2 dagen aanplakken om te gaan kiten, niemand die het vermoed
|
|
|
LF Ruud
|
Manmanman, ik lig nou al 3 dagen op bed met dikke koorts.. Misschien was het niet zo handig om na 2 avonden partyen tot in de vroege uurtjes zondag te gaan varen in de regen Enige pluspunt: Gratis trippen, hallucineer me de touwtakke 's nachts Mooie timing! Dinsdag ben je weer beter, kan je er gemakkelijk 2 dagen aanplakken om te gaan kiten, niemand die het vermoed Ja en dan wil ik het nieuwe spul van vincent wel ff testen ALS vrij ben,en er bij ben
|
|
|
VincentC
|
De koorts is eindelijk weg (*afkloppen*), maar ademen door m'n neus is nog geen optie, wat een probleem op kan leveren aangezien m'n cap alleen m'n neus vrij laat Naja best medicijn is en blijft gewoon 1 goede crash met zout water erin en al je problemen zijn weg.. Hoop sowieso woensdag ff m'n nieuwe 7m uit te laten.. En ja Ruud, jij mag ook, maar ik wil EERST
|
|
|
|
martimor
|
Woensdag erbij. Pas tegen 13:30 aanwezig, maar wil nog wel ff los
|
|
|
VincentC
|
Hoe is de situatie op Mirns? Ligt dr niet veel te veel ijs enzo? Zeker aangezien het snachts tot -7 vriest nog steeds..? Kunnen we niet beter naar zee gaan? Qua gevoelatemperatuur scheelt dat vaak al 2,5 graad en met watertemperatuur denk ik ook wel een graad of 5/6..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie gaat donderdag? Ik probeer er in de middag bij te zijn
|
|
|