Goonie
|
Wind is niet weg morgen denk ik.. die voorspellingen zijn meestal pruttel... Ik ben er morgen gewoon... Meer mensen die het aandurfen???
|
|
|
panda
|
ja ik zit te twijfelen ik heb een 10
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Hallo,
Ik wil morgen ook proberen om mijn eerste meters van 2011 te gaan maken. Ik vertrek vanuit Emmen dus als er iemand op de route emmen mirns woont die mee wil dan laat maar weten. Tenzij alles helemaal donker blauw op wf dan ga ik niet.
|
|
|
VincentC
|
Oostenwind is altijd matig, die loopt altijd te naaien, lijkt het dik te waaien, verdwijnt het altijd
|
|
|
panda
|
met oosten wind kun je wel lekker in het natuurgebied beulen
|
|
|
mart
|
Ik ben er morgen ook de hele dag. Heb de speed 3 19 deluxe. Is te testen. MaartenR
|
|
|
panda
|
jij komt uit vaassen toch? hoelaat ben je er. kom ik wel ong. zelfde tijd
|
|
|
mart
|
Jrp kom uit vaassen. Ben er rond half 10. Tot morgen
|
|
|
panda
|
pff das wel vroeg de wind komt volgens mij wat later dus ik ben er denk ik rond uurtje of 12
|
|
|
Goonie
|
zo spullen in de auto... op naar Mirns.... keep u posted
|
|
|
Idefixe
|
Ik moet eerst vergaderen in Leerdam. Misschien vanmiddag nog eventjes het water op....
|
|
|
panda
|
zo spullen in de auto... op naar Mirns.... keep u posted
|
|
|
miels
|
ooeee jaloers waarom krijg je nooit vrij van je werk en school voor het kitesurfen? kitesurfen behoort toch tot de basis behoefte van de mens?
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Vanmiddag schijnt het harder te gaan waaien, morgen ziet het er een stuk beter uit.
|
|
|
Goonie
|
ben op mirns en moet bekennen dat het er heerlijk uitziet. vlak water en pal sideshore. wind gaat nog aantrekken maar staan nu met 12 meter redelijk gepowerd. dat gaat goed komen vandaag. wind is dan ook oost zuid oost. have fun.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Hier @ Sodom nog een matig windje ga nu es kijken @ BlueLake Martimor en MutantBasse zijn er al we zullen zien
|
|
|
Idefixe
|
Net terug van "vergaderen" gaat 'm voor mij vandaag niet meer worden. Hopelijk morgenmiddag.......
|
|
|
VincentC
|
Muiderberg was heerlijk! Wind was vrij vlagerig, maar kon met m'n 11 prima hoogte houden.. En het beste.. Geen handschoentjes en cap en gewoon warme vingers! Was toooppppp Morgen weer!!
|
|
|
Idefixe
|
morgenmiddag ( als de wind meewerkt) dan maar eens heel deftig Enkhuizen doen.........
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Rietplas Emmen was super vandaag. Lekker met 6 man op het water in ongeveer 20 knopen. Morgen nog maar eens proberen.Voorspelling is nog beter als vandaag.
|
|
|
|
VincentC
|
Morgen wel weer volledig ingepakt denk ik.. wordt dikke 6 graden kouder morgen..
|
|
|
|
Nazar
|
HHHAAAAAT aan GJ
|
|
|