Erwin
|
Vandaag nog iemand?
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
@ @LaurenS
dat is een mooie oplossing op inderdaad een erg brede motor... ik moet toch maar even verder bedenken hoe ik het op mijne ga doen... (CX500)
|
|
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Idd een erg mooie motor!
Wel wennen denk ik, nog een flink stuk breder... Ik zal eens kijken hoe dit er bij mij uitziet.
Grtz en thx voor de foto's
|
|
|
@LaurenS
|
Hoi Ries,hoe is met de handjes,is de eerste kitesessie al in beeld.Ja toch,mag ik hopen.Vorig jaar zat ik in het zelfde schuitje.Beertje slap ouwehoeren en fotootjes maken.Je mot toch wat.Tot snel en hoe sta je er voor ????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoi Ries,hoe is met de handjes,is de eerste kitesessie al in beeld.Ja toch,mag ik hopen.Vorig jaar zat ik in het zelfde schuitje.Beertje slap ouwehoeren en fotootjes maken.Je mot toch wat.Tot snel en hoe sta je er voor ???? Ik moet nog wachten want het bot is nog niet helemaal volgroeid. Vanaf 1 juni wordt de datum dat ik weer mag kiten. Wel krijg in ik in mei een oproep voor het opereren van mijn linkerhand i.v.m. de ziekte Duputryn. Ben ik ook weer 3 weken uit de roulatie http://www.dupuytren.nl/De_ziekte_van_Dupuytren/de_ziekte.html Al met al mooi kl..te allemaal en voor lopig dus nog steeds niet kiten, Wel lekkel na TEKSEL volgende week
|
|
|
|
Keut Local
|
Richard, goed dat je er was. Zeker mooi geouwehoerd! Ik zie de foto`s wel verschijnen! Groeten Mark
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mark ik ga de foto,s uitzoeken allemaal en als er wat leuks tussen zit mail ik je ze. Zijn er maar 153 dus dat valt mee Zoek nog een eenvoudig fotobewerkingsprogamma in het Nederlands iemand een idee. ?? Camera is van mijn vrouw en ik had hem vandaag voor het eerst mee. You Troep is makkelijker. Filmen muziekie en een betje slap ouwe takkebosse.
|
|
|
|
TBK
|
Het houdt niet meer op vanavond alweer een topsessie gehad op Andijk. Eerst voor Jan L-L naar Enkhuizen gereden maar dat doet er niet meer toe. Ook al is ,,Andoik" niet mijn favoriete spot ik moet eerlijk toegeven het was vanvond weer effe smullen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker weer lekker op Andijk en gister op medemblik was het helemaal super. Me eerste frontrolletjes geland en paar kiteloop backroll/backloop wat is het nou, JePe was er laat op de avond ook nog ff de foto'tjes afwachten
|
|
|
mocem
|
ik heb gister voor de eerste keer weer op Castricum gevaren. was super met het zonnetje erbij.
|
|
|
PeeWee
|
Hoi mannen,
Vanmiddag nog ergens kiten? M' blik of Enkhuizen?
Staat nu nog een minimaal windje. Wie weet?
See joes, Peter
|
|
|
TBK
|
Het begint nu te waaien, waar ga je heen Peter ? Weer vrij zeker / Ik ben er rond een uur of 6. Medemblik of Andijk ?
|
|
|
@LaurenS
|
Hier op muiderberg is ut goed te doen met de grotematen . Knopje of 15 denk ik en superstil op het water,pal noord
|
|
|
Retard
|
Heb je met je 9m2 gevare?
|
|
|
@LaurenS
|
Nee,alleen gekeken. Morgen ga ik de Boss ophalen bij v/d Berg.
|
|
|
TBK
|
Nee,alleen gekeken. Morgen ga ik de Boss ophalen bij v/d Berg. En dat is drie ! Je windbereik is dan denk ik 1-40knp Peter !
|
|
|
Retard
|
Netjes ! dan heb je wel een top set ! 7-9-12 , & ga je daarn misschien nog varen er mee @ Edam Bijv.. ( mits het genoeg waait) dan komen wij misschien ook ..
|
|
|
wouterb
|
OT: test test test. ik krijg bij pagina 602 een witte pagina??? ff kijken of deze post wel verschijnt.
edit: joepie! werkt weer
|
|
|
Retard
|
Het is weer goed , Wie gaat er straks , kiten @ welke Spot !
|
|
|
Pimp
|
Het waait nog niet echt maar vanmiddag wordt het vast beter. Ik ga in de loop van de middag naar Edam.
|
|
|