Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien wordt het zaterdag weer us een daggie Wijk aan de bunkert Lekker de ruimte zonder de mannen die in el Gouna zitten
|
|
|
|
Langbeest
|
Ach ja wat is beter. Ligt eraan wat je wilt doen. IJmuiden is dan wel vlakker......
|
|
|
Tim_GTS5
|
Oh oh ik zie weer een topsessie op ijmuiden ontstaat, lekker vlak
|
|
|
Idefixe
|
hoe zit dat vandaag de dag met parkeergeld @ IJmuiden?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vorige week weer 7 euries moeten dokken voor een paar uurtjes staan. Gewoon achter elkaar aanrijden door de slagboom bij vertrek. Deden ze afgelopen keer ook weer en dat gaat helemaal goed. Kost het je eigenlijk niks of bij delen van de kosten bijna niks.
|
|
|
Dirkie
|
7 eurie als je een paar uurtjes blijft.
|
|
|
@LaurenS
|
Vorige week weer 7 euries moeten dokken voor een paar uurtjes staan. Gewoon achter elkaar aanrijden door de slagboom bij vertrek. Deden ze afgelopen keer ook weer en dat gaat helemaal goed. Kost het je eigenlijk niks of bij delen van de kosten bijna niks.
Ik stel voor dat Theo dokt ,en wij achter hem aan rijden...... Oke Te
|
|
|
Tim_GTS5
|
7 euro voor een topdag heb ik er wel voor over, die dikke heeft volgens mij camera's opgehangen en ze noteren je kenteken dan. Weleens met 4 auto's achter elkaar gedaan das ook lekker goedkoop
|
|
|
@LaurenS
|
7 euro voor een topdag heb ik er wel voor over, die dikke heeft volgens mij camera's opgehangen en ze noteren je kenteken dan.
Hij noteert maar een eind raak ,hij heeft geen enkele bevoegdheid
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke dan wordt het IJmuiden, heb toch nog zo'n 21 euro tegoed van een van de mannen dus dat wordt maar us wat lekkers trakteren in de strandtent He Pe
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
7 euro voor een topdag heb ik er wel voor over, die dikke heeft volgens mij camera's opgehangen en ze noteren je kenteken dan. Weleens met 4 auto's achter elkaar gedaan das ook lekker goedkoop Ook al noteerd hij de kentekens dan kan hij er nog niets mee. Het is geen diefstal dus zal dan voor die 7 euro een civiel proces moeten beginnen dus je snapt hem al
|
|
|
sababa
Geen avatar
|
Hallo allemaal As zaterdag is het nk landboarden in ijmuiden wordt het dan niet een beetje te druk daar om te kiten? Misschien toch maar wijk/de bunker
|
|
|
Idefixe
|
flyboarden doen ze @ IJmuiderslag. Da's iets zuidelijker dan de kitesurfspot IJmuiden.
|
|
|
@LaurenS
|
Haha, net aangekomen in ons resort bij Brouwersdam. De wind staat hier al lekker aan . Dat wordt morgen vroeg opstaan , 5 min rijden en knallen op de dam ...
|
|
|
mocem
|
ik denk dat menig man nu jaloers is met de voorspelde wind van morgen. Ik ga morgen een keer op ijmuiden kijken met een beetje noord erin. hopelijk is et zo vlak als tim zegt
|
|
|
|
Idefixe
|
morgen ook maar eens richting IJmuiden dan
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
12 - 17m/s op ijmuiden kop pier , dat wordt met het 7'tje varen !
|
|
|
@LaurenS
|
Have fun, jammer van die buitjes... Voor de rest een top dag
|
|
|
Tim_GTS5
|
@laurens, je bent op Brouwersdam toch mooie spot maar kan erg choppy zijn.
Je moet wat noordelijker gaan daar heb je als het goed is een vlakwater poeltje, maargoed dan moet het wel hoog water zijn of net geweest zijn have fun daar !
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga het bekijken Tim, het is prachtig hier, blauwe lucht en gelukkig weinig regen tot nu toe. Buienradar doet anders vermoeden
|
|
|