Zo dat was een KNEITERhard windje op het altijd gezellige schell.Was serieus 40 knopen.....Never zo gedepowered gestaan met mijn 7 metertje.Op het eind ging het pas echt hard aan,was niet meer verantwoord dacht ik.Haring Harry ging nog ff door met zijn 100 kilo,die vond hem net lekker aantrekken.... ,de mafkies
Hij was weer lekkel en zelfs een zonnetje op schel met de 7 meter en een dikke 40 knopen
Ben blij dat ik die Best B ularoo gekocht heb, top kite en zeer goed conroleerbaar in vette vlagen
Was nog een knuppel die aan 5 mensen vroeg of iemand zijn kite 10 meter Naish Kite wou opgooien. Alle 5 weigerden gelukkig
Ga ik vervolgens weer ff lekker kiten en besluit dan te stoppen na een topsessie , Zie ik die knuppel weer iemand vragen en die laat zijn kite op. Knuppel werd natuurlijk gigantisch gelift en zat aan de kant bijna 1.5 meter boven de grond. Dat ging niet goed en ze riepen om hulp. Ik er naar toe om die kite op te vangen. Ik ben niet gauw kwaad maar nu wel. Ik begon die knuppel uit te schelden of tie wel wist waar ie mee bezig was, en dat we genoeg ongelukken en doden hier gehad hebben en of ie levens moe was, kortom alles wat je moet zeggen in zo,n geval . Zegt de knuppel: Ik vaar al 5 jaar en ben genoeg ervaren en wou even weten hoe dat voelde die kneterharde wind Wat mot je daar nou mee, wat een eikel
Ook die vent nog aangesproken die zijn kite opliet. OOOO was het een 10 meter dat wist ik niet.
Vervolgens even naar v.d Berg voor een lekker bakkie koffie en wat kleine dingetjes (trapeze zoom genaaid, nieuw depowerkoord geplaatst, en stukje spinnaker tape) die perfect zijn opgelost door Eric. Top zaak en goeie service v.d Berg
Was inderdaad een poeier wind, met mijn 7M zwaar overpowerd. Ik was dan ook zeer verbaast dat een hapsnurker met een 10 meter wilde gaan kiten. Dit slechte idee konden we niet uit zijn hoofd praten, dat deed hij namelijk altijd.... Uiteraard hebben we de kite niet opgelaten, waarover hij zeer beledigd was.
Was nog een knuppel die aan 5 mensen vroeg of iemand zijn kite 10 meter Naish Kite wou opgooien. Alle 5 weigerden gelukkig
Ga ik vervolgens weer ff lekker kiten en besluit dan te stoppen na een topsessie , Zie ik die knuppel weer iemand vragen en die laat zijn kite op. Knuppel werd natuurlijk gigantisch gelift en zat aan de kant bijna 1.5 meter boven de grond. Dat ging niet goed en ze riepen om hulp.
Wat een L u L zeg die gozer,heb hem gewaarschuwd ,en het dan toch doen...Als ik die gast volgende keer tegen kom ,prik ik zijn kite lek,en dat meen ik. Gewoon ongeschikt om te kiten en een mineur voor de kitesport
Vandaag weer eens een poging gewaagd na 6 maanden poepluiers
Wat een feest toch dat kiten Kwam zelfs de KITE KING himself; Peter nog even tegen bij Van de berg (top service weer) Jammer dat ik Richard net heb gemist die wil ik ook wel weer een aan een kite zien hangen
7m was kapot dus maar even rammen met de 9m wat een pittig windje op SCHELL lekker depoweren en de lucht in.
Speciaal de wekker gezet, vroeg er uit dus kom ik beneden weinig wind en guru en finder geven ook al niet veel wind aan. .Wil wel varen natuurlijk en niet hoogte lopen Ga dus maar straks boodschappies doen en de schaatsen in het vet zetten. Volgende keer beter Floris, helaas
Vandaag jarig, 48 jaar de az.. z..ijker, Teigertje (theo) van Harte gefeliciklapstaart
« Laatste verandering: Maart 11, 2011, 09:21:30 door Haring Hai Richardt »