kiteruitschell
Geen avatar
|
Dit weekend nog een laaste jaarssessie of een nieuwjaarssessie? wind zal genoeg moeten zijn
|
|
|
|
larsjeee
|
Wil je morgen op het forum zetten als de wind goed is (voor een 12m)? Dan kom ik ook die kant op!
|
|
|
|
larsjeee
|
Haha 85 schoon aan de haak.
|
|
|
|
larsjeee
|
Super! Alvast bedankt en misschien tot morgen dan!
|
|
|
|
the littleman
|
Doe je goed Henk. Ik ben er morgenmiddag ook bij. Eindelijk uitgesnotterd, kan ik na morgen weer lekker snotteren;)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Sta nu op schellinkhout, 10 a 11 knopen. Grote maten flysurfers Thechiese kerkdeuren in combinatie met Edges ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Sta nu op schellinkhout, 10 a 11 knopen. Grote maten flysurfers
Als het goed is hoor jij daar nu ook bij Manfred ...hoe bevalt de 18mtr .. Morgen even kijken wat de wind doet , als het een beetje waait ben ik ook Schellie voor de nieuw jaars sessie .
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.actuelewind.nl/?stationcode=6248#SpotPageAl 13 knopen, dat wordt knalle met de 18 meter Manfred Sla vandaag ook maar over, mist, en Thecies Kerkdeur weer, dat is alleen leuk in de zomerrr met een stralend zonnetje. Zo maar even een rondje hardlope ook lekker , wat een k..dt sport (dat hardlope dan ) maar wel goed voor de conditie en het houd lichaam mooi strak Nog iemand interesse in een Mystic Surf & Kite Hood voor de echte bikkels die varen in de winter en kouwe herfst ! Helaas, voor mij te klein gekocht zodat de cap amper is gebruikt dus zo goed als nieuw, Maat L / XL
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nog iemand interesse in een Mystic Surf & Kite Hood voor de echte bikkels die varen in de winter en kouwe herfst ! Helaas, voor mij te klein gekocht zodat de cap amper is gebruikt dus zo goed als nieuw, Maat L / XL Nee dank U , moet er niet aan denken dat ouwe zure stinkding En nog de beste wensen skat
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo weer terug van een heerlijke kitesessie met mijn nieuwe flysurfer Sonic2 18M. Woooow wat een power , en op de windmeter aan de rand van het water 10 a 11 knopen, maar volle snelheid over het water. Low wind sessies zijn de toekomst. Wel even wennen met springen (was dan ook de 1e keer een echte sessie (gisteren 15 minuten uitgeprobeerd bij min 1 omdat het kon, (koud he langbeest!! , maar thnx dat je er was voor morele steun ) Vandaag zelfs weer even over de dijk gekeken bij een sprongetje , dus wie roept er is niets aan met weinig wind, ga ook maar eens aan een fysurfer Sonic 2 hangen Oh ja alles op mijn kleine boardje, dus mijn flydoor kan waarchijnlijk de deur uit....
|
|
|
Langbeest
|
Zag er gister al prima uit Manfred, was wel koud brrrr. Laat de zomer maar komen......kan niet wachten....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zag er gister al prima uit Manfred, was wel koud brrrr. Laat de zomer maar komen......kan niet wachten.... Je kan ook deze kopen toasty warm, kwam vanmiddag nog even binnen. thanks Barry
|
|
|
Langbeest
|
Heel fijn bakkie Theo, heb de blauwe :-)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Update wijk 4 graden 20 knopen brrr http://www.actuelewind.nl/?stationcode=6225#SpotPageEn ZZW wind niet echt de ideale wind voor zee, bijna recht het water op en bij problemen achterin heb je een probleem Zo maar even naar het altijd gezellige Schelli Eerst nog maar even een klein bakkie pleur erin , o ja iedereen de beste wense en een windrijk en gezond 2017
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Was geen topsessie maar ja alvast weer 1 voor het nieuwe jaar . Deze week nog vrij en komt nog wat wind
|
|
|
PeeWee
|
Het was vooral gezellie en koud op Schell. Twee keer een minisessie See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen even kijken wat de wind doet , als het een beetje waait ben ik ook Schellie voor de nieuw jaars sessie . Grin Miste Frank ? Klopte je kleurtjes website niet voor vandaag ? Of was je er al heel vroeg ? Zo............. De eerste sessie zit er weer op van het jaar op Schelli met de 11 en de Thechiese Kerkdeur. Niet te lang gevaren anders begint het op werk te lijken met deze extreme gevoels temperatuur van min 4 graden. Had eigenlijk alleen in het begin last van kauwe klauwe. Na even op de kant gestaan ging het wel weer. Was voor de rest heul gezellig en een hoop mensen een kauwe klau gegeven.
|
|
|