Mriek
|
Anneliek, is dat je nieuwe kanjer?? Looks lovely! Ga je'm dopen dan morgen?? HEY Marieke!!! hij lijkt er op, ik heb er ook een beetje geel inzitten, maar ik ga zeker kijken of ik dr kan dopen morgen!! kom je ook? of moet je werken?? spreek je snel! Heb 's avonds een afspraak :'( Maarrrr eind van de week en weekend ben ik als het ff kan non stop op het strand te vinden!! Ik had uit frustratie de voorspellingen niet meer gecheckt, maar net een krabbel van Lieke en vloog zowat tegen het plafond toen ik Windguru ging checken. Echt belachelijk zo hyper als je hiervan kunt worden!! Have fun morgen en geniet van het plechtige moment!!
|
|
|
d@ni
|
Morgen autostrand!! eindelijk mn Rise is goed ontmaagden! Op windghuru ziet het er niet best uit martijn, weet je zeker dat't wat wordt? Dan ga ik gelijk uit m'n werk (schiedam) en zie ik je daar msschn is een keer. Ik neem alles maar mee voor de sicherheit, maar ik heb er een hard hoofd in..
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
misschien dat ik ook wel keertje naar autostrand ga weer is.. anders scheef ligt beetje aan de wind zekerheid.. wilcoos kom jij uit benthuizen of z meer ik woon anders een dorpie terug hazerswoude
Inderdaad benthuizen. Ik oefen momenteel beetje op oostvoorne. Ben nog maar beginner he...
|
|
|
R.B.
|
Nou laten we hopen dat de wind die voor het weekend gepland staat ook blijft. Donderdag krijg ik me meubelen dus misschien dit weekend in me nieuwe crip slapen . Ennn eindelijk weer is tijd om me doejkes te ontvouwen dan.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
windje is al 6ms, ik leg me spullen klaar en na de uni sjeez ik er heen als hij nog wat verder aantrekt!
@robin, gezellig!!
|
|
|
martijn
|
aaaaaa wat waait het lekker. Ik zit nog steeds zonder vervoer
|
|
|
Spike_L
|
Woei is vanmiddag helaas weer weg.... hopelijk zaterdag dan maar! (in de ochtend, in de middag komt er visite....bleh!)
|
|
|
YouriB
|
Hey Kerel,Op welke site zie je dat staan vliegerweer legt eruit. Ik ben terug van vakantie en wil mijn nieuwe 11 gaan uitproberen. windje is al 6ms, ik leg me spullen klaar en na de uni sjeez ik er heen als hij nog wat verder aantrekt!
@robin, gezellig!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
heyyyy your, lekkere vakantie in bulgarije had?? Anyways ik check de actuele windmeter..hij is nu weer ingekakt. Net stond ie nog op 8ms!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tis idd. met pieken en dalen! Twijfelgeval!
|
|
|
YouriB
|
Ahaa,En welke site is dat? Vakantie was wel lekker alleen zoals verwacht geen wind.En kon ook niet wakeboarden daar.
|
|
|
YouriB
|
Zie dat vliegerweer in de lucht is.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
T, blijft slappe hap!! :'(
|
|
|
ROBST3R
|
8.4 is toch wel te doen
|
|
|
d@ni
|
Ik hou het op het weekend.
|
|
|
marc010
|
Jammer hoor!!
nouja, mischien vrijdagavond, anders zaterdag of zondag
als die lekkere ZW maar weer terug is.
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Vrijdag en zaterdag komt hij terug volgens mij zoals het er nu uit ziet.
|
|
|
martijn
|
gistere toch nog even kunnen varen op de slufter. Daarna lekker gechilled in het heerlijke weer, mja ik had liever wind gehad hopenlijk zit het vervoer mee
|
|
|
d@ni
|
Ik wil hierbij voorgaan in een gebed.
Oh machtige FUJIN (windgod) laat de voorspellingen voor dit weekend uitkomen(of toenemen)
AMEN
|
|
|
ROBST3R
|
zodat er weer + - 250 man/vrouw aan het kiten zijn op playa? hehehe
|
|
|
|
martijn
|
haha.
@ Daniel, wanneer ga je?
|
|
|
ROBST3R
|
Vrijdag weer een beetje wind, nu maar hopen of het de moeite loont om een halve dag vrij te nemen!
|
|
|
|