hans
|
vrouwenpolder is in zeeland leuke spot met oost maar rockanje is ook goed met oost sta ook op de resevelijst , ook veel te laat met inschrijven dus eigeschuld
|
|
|
ROBST3R
|
Ik zit dus op de reservebank voor de downwinder... :@Kon me niet eerder inschrijven ivm drukte Der hund in der pot finden!
|
|
|
hans
|
ook met posten al te laat zie ik
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik bedoel dus harder waaien, niet harder regenen voor morgen...
Update: kijk dat is beter, 3 knoopjes erbij door gewoon te zeuren. nieuwe plaat: Wie is er morgenochtend bij op de sluf 3rde trap?
update: ik niet.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gaat er nog iemand als hij nog wat meer doortrekt?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
gaat er nog iemand als hij nog wat meer doortrekt?
Waarom doortrekt er is al genoeg om te beginnen. Komt een behoorlijke regenbui aan als de vooruitzichten zo blijven.
|
|
|
Spoon
|
maar ik zie voor zondag trouwens helemaal geen wind :S... of kijk ik verkeerd?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vrouwenpolder is in zeeland leuke spot met oost maar rockanje is ook goed met oost sta ook op de resevelijst , ook veel te laat met inschrijven dus eigeschuld Rockanje goed met Oost? das aflandig. waarschijnlijk bedoel je Zuid Oost
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
vrouwenpolder is in zeeland leuke spot met oost maar rockanje is ook goed met oost sta ook op de resevelijst , ook veel te laat met inschrijven dus eigeschuld Rockanje goed met Oost? das aflandig. waarschijnlijk bedoel je Zuid Oost Idd Ron daar is ie aaflandig met oost. In het noorden des lands zijn wel een paar goede spots (enkhuizen bijvoorbeeld) voor oost en in het noorden waaid het ook meestal raar genoeg iets harder. Misschien dat ik dan die kant op ga als de voorspellingen goed zijn, wil er nog iemand mee?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wind is nu goed...wie gaat?? bui blijft ook nog even uit zo te zien..
|
|
|
R.B.
|
rauwe waar wil je heen gaan dan?
|
|
|
|
R.B.
|
Is goed hoelaat waar ?
|
|
|
|
marc010
|
Zo. .gaan als je nog kan !!
DE vooruitzichten:za t/m wo NO4 NO4 NO3 NO3 NO3 Nou Nou
|
|
|
martijn
|
Ik denk dat Ron gelijk gaat krijgen en de downwinder niet doorgaat volgende week. Teminste als ik de voorspellingen bekijk
|
|
|
|
martijn
|
als er maar geen oost in zit
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ik denk dat Ron gelijk gaat krijgen en de downwinder niet doorgaat volgende week. Teminste als ik de voorspellingen bekijk ik hoop dat ik gelijk heb, want de 20e kan ik niet en de 4e wel....
|
|
|
The lucky BASTARD!
|
ik ben weer terug ben weer van me blessure af en kan weer kiten, en we weten waar de crash door is gekomen (losschieten van chicken loop en met wind kracht 6 ongehaakt over het strand gesleurd worden) De donkeydick was simpelweg te kort
|
|
|
d@ni
|
de donkeydick bedoel je denk ik
|
|
|
ROBST3R
|
whats geburt met de wind? Volgens hwsv 1.0m/s!!! Ze zullen wel weer aan die windmeter hebben gezeten
|
|
|
Ron Rodeo
|
ik ben weer terug ben weer van me blessure af en kan weer kiten, en we weten waar de crash door is gekomen (losschieten van chicken loop en met wind kracht 6 ongehaakt over het strand gesleurd worden) als dit de volgende keer dus weer gebeurd laat je wel direct je bar los en trek desnoods ook de safety van je leash. Je had dan waarschijnlijk geen blessure gehad en je kite had je 99% zeker kunnen redden. die valt toch als een blad naar beneden en waait misschien wel weg maar je krijgt 'em toch wel weer te pakken. er is nog nooit een kite naar Duitsland weggevlogen. veiligheid voor alles.
|
|
|
ROBST3R
|
Wat een gespam hier zeg als het niet waait!
|
|
|