geloof68
|
Bedankt Noortje! Ik vond command+F5 logisch, maar dan begint tie bijna weer te praten.
In IJMuiden waait het al aardig, jammer van de windrichting daar.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
let op dat die pijltjes de voorspelde windrichting is, niet de daadwerkelijke.. dat moet ik nog 's inbouwen. Heb nu wel de pagina wat verandert zodat die plaatjes altijd de laatste zijn en er geen F5 (of cmd+r) meer nodig is.
|
|
|
|
geloof68
|
Windrichting is nog verkeerd (ZO)....
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Pfffff die windrichting is niet wat. Toevallig iemand om even actuweel te zien
|
|
|
|
geloof68
|
Ik heb me er al bij neergelegd om niet te gaan rijden vanuit Brabant.
|
|
|
ingmar
|
Tja veel geluk nog voor de lui die gaan. Ik hou het voor gezien alhoewel ik me als het nog wat wordt evan . Voor me kop kan stompen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Hoi, ik ben hier even te gast, zit normaal op forum van nh Maar nu op vakantie in Ouddorp. Sta nu op het strand bij de kitezone Wind is al gedraaid, nu nog even toenemen, is nu nog niet genoeg Zojuist gemeten 8 knopen. Ga nu eerst even eten en hoop dan weer terug te komen met wel genoeg wind
|
|
|
|
|
ingmar
|
Manrot snap er niks van op actuweel staat toch echt 15 knopen en oplopend. Veel plezier
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Mja ben weer thuis. Om 7 uur nog geen 9 knopen in de vlagen...
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Gaat natuurlijk niet zo soepel als met die RX-8, die wind.
Was om 20:00 even op krabbendijke. Windrichting was goed, mocht enkel nog 10 knopen meer zijn. Stond 12-15 knopen...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
BAM
Ruim 20kn met cleane 1m hoge swell na 19:30! Ik zat dus helemaal goed met mijn 6bft, alleen duurde het even voordat hij echt begon te waaien. Echt heerlijk kunnen kitesurfen tot bijna 22u en zelfs nog even gevlogen op de TT
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jij bedankt dat je ons wat rust op het water gegund hebt
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ok, ik snap er idd niets van, om half acht ging de wind uiteindelijk aan, en daarna tot 21:15 fantastisch gevaren. licht van de vuurtoren ging aan en toen ben ik er maar af gegaan.
voorspelling was idd toenemend, maar dat ie zo mooi werd had ik niet verwacht,
ach geduld is niet mijn beste eigenschap.
maar ouddorp is wel een super spot met NO, waar anders kan je in nederland met NO op zee varen??
ben hier nog de rest van de week, dsu hopen op nog zo' n dag/avond
|
|
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Waar kun je nog een beetje heen met zuid/zuidoost? Ik zie op Google Maps een mooie spot bij Grevelingen (bij t AC restaurant), daar worden zelfs lessen gegeven. Is dat iets? Proberen toch een beetje opties voor elke wind te hebben
|
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Geen idee daarom vraag ik het Gelukkig lijkt de wind NO te worden komend weekend dus is het sowieso geen issue.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Wat een drukte gistren ivm zondag 0600 .... Ik had er echt zin in Jij bedankt dat je ons wat rust op het water gegund hebt
|
|
|