markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was niet zo druk op Sluf hoor! 100 man ofzo . En 300 in verboden gebied helaas.
|
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Wat een top dagje. Wind en zon. En wat een drukte op de Slufter. Op de Playa was het redelijk rustig.
|
|
|
Yoram
|
Is dit om mij jaloers te maken allemaal Met wat hebben jullie allemaal gestaan dan? 14meters? Ik kreeg toch live-verslag van meerdere mensen dat het toch niet veel soeps was om voor te rijden.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik zie net een berichtje van EJ op Facebook. Volgens mij was Slufter erg druk, en gezien EJ's toon en frustratie heb je niks gemist, wind of geen wind.....
Iets met kites op 12u, natuurgebied, enz....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Een grote Tering zooi! Te triest voor woorden. Deze spot mogen we na vandaag als verloren beschouwen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Is dit om mij jaloers te maken allemaal Met wat hebben jullie allemaal gestaan dan? 14meters? Ik kreeg toch live-verslag van meerdere mensen dat het toch niet veel soeps was om voor te rijden. ik vond het ook maar niks. Maar ik heb dan een te kleine kite en te klein board... (of zal ik gewoon te zwaar zijn... ) Kon wel redelijk varen tot 2 uur, daarna was het niks meer. Af en toe pikte het wel wat op, maar totaal niet als de verwachtingen... Ach ma, di en wo zien er nog goed uit, en ik hoef maar tot 2 uur te werken Een grote Tering zooi! Te triest voor woorden. Deze spot mogen we na vandaag als verloren beschouwen.
Was het zo erg in dat vogelgebied? Ik zat voornamelijk aan de westzijde, dus had daar niet veel van meegekregen. Ik zag trouwens een rode Ozone met een aparte bridle. Leek een C-kite, maar met een 5th die in 5en splitte volgens mij. Wat voor een was dat?
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Het was top op Rockanje Lekker windje een fijn zonnetje en lekker rustig. Zag op de Slufter ongeveer 100.000 kites
|
|
|
Eagle-Jan
|
Het was top op Rockanje Lekker windje een fijn zonnetje en lekker rustig. Zag op de Slufter ongeveer 100.000 kites zo top dat ze van Ruckanje naar Slufter en Ouddorp aant varen waren door het natuurgebied heen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Bedankt voor het geruststellen mannen....niks gemist dus.... Door de weeks is beter, dus hopelijk woensdag! Moet nog minstens 10 sessies doen dit jaar om m'n jaarlijks gemiddelde te halen!
|
|
|
Yoram
|
Door de weeks is beter, dus hopelijk woensdag! Moet nog minstens 10 sessies doen dit jaar om m'n jaarlijks gemiddelde te halen!
Ik hoop op dinsdag, woensdag en donderdag haha. Moet nog 35 sessies om aan men jaarlijks gemiddelde te komen.... Dit jaar was de wind gewoon niet top, hopelijk is dat in de winter aan de andere kant van de wereld wel beter
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik hoop op dinsdag, woensdag en donderdag haha. Moet nog 35 sessies om aan men jaarlijks gemiddelde te komen.... Dit jaar was de wind gewoon niet top, hopelijk is dat in de winter aan de andere kant van de wereld wel beter Wel geen 35 sessies, maar ik heb er ook nog een heleboel te gaan, wat een butt-jaar... Ik ben ws. dinsdag ook van de partij, maar waar? Volle Zuider opgegeven...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Afscheid nemen van de Slufter Michiel?
Nou nou zo negatief hoeft ook weer niet...
|
|
|
Eagle-Jan
|
Afscheid nemen van de Slufter Michiel?
Nou nou zo negatief hoeft ook weer niet... Kom jij uit n ei of zo? Rws en natuurmonumenten waren vol op foto's aan het maken. Allemaal bewijslast.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb wel interesse in een naish park. Zou dat ding nou een beetje vliegen.
Lekker sluiten joh is het tenminste weer exclusief en de moeite om voor op te steken.
|
|
|
|
|
Ondabeach
|
Er stond een grietje op de parkeerplaats die de ankette afnam. Was volgens mij ingehuurd door ZHL .
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Zal je zien. Moet er straks op de Playa betaald worden. Gaat iedereen naar de Slufter met alle gevolgen van dien.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Op Rockanje was het anders gistere ook aardig druk. 1de slag kwam er nog een ambulance het strand op, weet iemand wat er daar aan de hand was?
|
|
|
Playa O
|
Mooie pica Michiel, zie je gelijk hoeveel idioten er in het beschermde gebied zitten, ik zeg alvast bedankt voor het mede mogelijk maken van het sluiten van de Slufter......
btw. RWS en Gemeentes zijn aan het checken hoeveel overtredingen er daadwerkelijk geconstateerd worden, dit gaat meewegen in het te nemen besluit wat er in het RWS beheersplan komt dat medio 2014 gepubliceerd gaat worden.
|
|
|