Jer
|
ja hoor kom er met deze andwoorden wel snel over heen
|
|
|
D.D
|
ja hoor kom er met deze andwoorden wel snel over heen
Wat heb je nou een een chick? Niet daar aan denken maar aan kiten! Kiten is je leven..!:P
|
|
|
_Chris
|
Eigenlijk moet je er 1 zien te vinden die juist heeeel fanatiek is, en de rollen precies omgedraaid zijn. Dat je iedere keer gebeld wordt waar jij nou blijft? En dat zij het uitmaakt op ten duur omdat je te weinig kite.
Bestaan die?
Haha ik moet zeggen dat ik er iemand toe in staat zie ja Degene weet zelf wel dat ik haar bedoel @ Jer: Dat is rot, jammer dat ze niet meeging in het kite-enthousiasme Maar goed wat al duizend keer gezegd is, er zijn genoeg andere meiden. Misschien trek je nu wel een ander soort aan , nu je kite
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Eigenlijk moet je er 1 zien te vinden die juist heeeel fanatiek is, en de rollen precies omgedraaid zijn. Dat je iedere keer gebeld wordt waar jij nou blijft? En dat zij het uitmaakt op ten duur omdat je te weinig kite.
Bestaan die?
Haha ik moet zeggen dat ik er iemand toe in staat zie ja Degene weet zelf wel dat ik haar bedoel @ Jer: Dat is rot, jammer dat ze niet meeging in het kite-enthousiasme Maar goed wat al duizend keer gezegd is, er zijn genoeg andere meiden. Misschien trek je nu wel een ander soort aan , nu je kite Ik ben al erg blij met de gedachten dat ze er dus zijn..... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
_Chris
|
Dat geeft je wat hoop of niet (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jer
|
we zullen zien wat de toekomst ons brengt (khoop genoeg wind:P en mooie zonnige dagen)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Absoluut haha, tis dat ik hopeloos ben, maar gelukkig zij dan ook...maargoed morgen maar weer kiten dan.
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha is wel verdomd lastig ik had begin ook het probleem toen maar gezegd choos it ore loose it....... en nu wil ze zelf kiten whahaha geweldig.... maarre Jer gewoon een kite chick zoeken mocht ik ooit nog vrijgezel ga ik full time kiten op zoek naar een kite chick.... of plaats advertentie Gezocht mooie kite chick waarmee ik samen mooie hoogtepunten mee kan beleven.... of hoogte lopen..... Sterkte dude
|
|
|
Jer
|
@ FunkyoneNL dat is een goede tip kzal het ff bij gezocht zetten Kijken wie reageert wat moet ik er allemaal in zetten heb jij nog tips (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Micky
|
Absoluut haha, tis dat ik hopeloos ben, maar gelukkig zij dan ook...maargoed morgen maar weer kiten dan. Chris, kom je morgen ook naar Oostvoorne. Zal ik je even voorstellen aan Leon.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wouterb
|
Tijdje terug heeft er een advertentie op marktplaats gestaan in de trant van:
“T.e.a.b 30 delige Winkeler Prins encyclopedie. Ivm samenwonen overbodig. (dat wijf weet toch alles beter!)”
serieus waar. Heb ‘m destijds opgeslagen, maar kan ‘m niet meer vinden. Geweldig.
|
|
|
airpower
Geen avatar
|
Tijdje terug heeft er een advertentie op marktplaats gestaan in de trant van:
“T.e.a.b 30 delige Winkeler Prins encyclopedie. Ivm samenwonen overbodig. (dat wijf weet toch alles beter!)”
serieus waar. Heb ‘m destijds opgeslagen, maar kan ‘m niet meer vinden. Geweldig.
hahaha prachtig
|
|
|
*Maximus*
|
klote voor je man.... :-( was vast een instellings foutje
|
|
|
xxedguyxx
|
Joo Jer,
Kunnen we samen weer vrijgezel zijn, bij mij is het 3 weken geleden ook uit gegaan.. o.a. door dat ik teveel tijd aan kite besteedde (shame_kitesmiley)
Maar tja mijn motto: Wa moi'je dan?
Lennart zei al: Volgens mij kunnen we beter homo worden met z'n alle... Helaas ga ik daar niet aan beginnen Lennart
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Duidelijke afspraken maken met je vriendin, bv max 3x per week 4 uurtjes varen en een dag van te voren aangeven dat je wilt gaan (niet altijd goed in te plannen, maargoed). Relatie is geven en nemen, wil je alleen maar kiten dan kun je beter geen relatie hebben, of natuurlijk een relatie die ook wilt kiten.
|
|
|
_Chris
|
Chris, kom je morgen ook naar Oostvoorne. Zal ik je even voorstellen aan Leon.... (grinnik_kitesmiley) Ik hoop dat mijn afwezigheid je niet teleurgesteld heeft (tong_kitesmiley) Dan moet het wel heel erg de moeite waard zijn wil ik dat hele eind naar Oostvoorne gaan (grinnik_kitesmiley) Maarre je begreep wel dat die bovenstaande opmerking van mij niet over mezelf ging he (tong_kitesmiley) @ Jer: Biedt gewoon een (blind) date aan met jezelf, je zet neer wat je potentiële date van je kan verwachten en misschien heb je dan binnenkort een top avond (of niet, maar dat is het risico wat je neemt (tong_kitesmiley))
|
|
|
|
Lex
|
je vergeet patrick matjas (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mark en ik voelen ons van tijd tot tijd op en top vrouw, zo ook nu? Dus weet even niet waar je precies op doelt ouwe knipgrage schobbejak.
|
|
|
|
Lex
|
Leon weet wel wie hij moet helpen op het strand...ik zag je wel uitsloven met je fuel in de lucht die waroo van die hoogblonde dame in de lucht gooien ......Way to go... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
vind het niet gek (l) (f) (tong_kitesmiley)
|
|
|