|
martijnc
|
Zullen we maar niet doorvertellen, dat er mensen met een 10 of 12 op het water zaten.... Ook op horst gevaren met me 10 waren eigenlijk geen kleine maten dan 9's. op horst was het rond de 22 knopen
|
|
|
gnijzink
|
Zullen we maar niet doorvertellen, dat er mensen met een 10 of 12 op het water zaten.... Wie,ik zou nooit met mijn twaalf het water zijn opgegaan! Wie gaat er nou een downwinder doen met 12m als er 30 knopen staat!
|
|
|
sjef
|
Ben je het water opgeweest dan, je liep toch over het strand
oei grapje toch!!
|
|
|
der Torch
|
[ Ook op horst gevaren met me 10 waren eigenlijk geen kleine maten dan 9's. op horst was het rond de 22 knopen
wij waren op zee en daar waren de 22 knopen ver te zoeken...
|
|
|
Vinni
|
Hebben de dames een goede sessie gehad? Ik wel! Ben 1e geworden met de kitesurfwedstrijden van de Terschellinger surfclub! Super mooie wisselbeker mee naar huis Gefeliciteerd !!! Hoop dat je ons niet vergeet nu je deze status bereikt hebt Dus volgend jaar weer naar Terschilling om je titel te verdedigen of moet je de beker op het eiland achter laten wanneer je weer naar de overkant gaat...hi.hi.... Waar kunnen we de foto's vinden? Groetjes Haha tuurlijk niet Nu is het voor jullie een eer om mijn vlieger op te pompen en in te pakken enzo. Ook hoef ik nooit meer te vragen om te starten of te landen. Haha. Foto's zoek ik zelf ook nog naar haha. Er is wel veel film materiaal gemaakt. Maar moet nog even kijken of ik daar aan kan komen! Wel alvast een foto'tje van de super vette wisselbeker: Bah, ouwe k*t pc's bij de staat Voor de foto klik hier: http://slingshot-vincent.hyves.nl/album/19861354/Iedereen/sovkw0rz/fotos/1062123719/0/9CMR/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
|
|
|
der Torch
|
vinni goed bezig!! nu je deze status bereikt hebt, mag je eindelijk de kites startklaar maken voor de echte rammers
|
|
|
Vinni
|
Haha
|
|
|
markiter
Geen avatar
Logs: 0 | 9 uur
|
Gaat goed daar met die 12 Dat was een loopende kite, gelukkig vlakbij de kant waardoor hulptroepen hem snel onschadelijk konden maken.
|
|
|
bart.
Logs: 0 | 8 uur
|
Morgenavond staat er volgens windguru ook wel weer genoeg wind om je kite op te laten, alleen komt deze nu vanaf NO dus vanaf strand gezien van links voor is hier een beetje op te varen?
|
|
|
gnijzink
|
Morgenavond staat er volgens windguru ook wel weer genoeg wind om je kite op te laten, alleen komt deze nu vanaf NO dus vanaf strand gezien van links voor is hier een beetje op te varen?
NO is de beste richting op horst!!!!! Vanaf strand links? Dat is zuidwest. NO is vanuit harderwijk.
|
|
|
der Torch
|
Yo alles goed verder? Morgenavond is die zo goed als W Waar je die NO vandaan haalt volg ik niet... en dat NO ook nog is van "linksvoor" komt al helemaal niet!! Ik denk dat jij beter een lesje kan nemen over wind en pas daarna het water op gaat...
|
|
|
|
Hein
|
Kom er aan ben er met 45 minuten, zorg dat de wind niet weg gaat!
|
|
|
|
gnijzink
|
wie gaat vandaag?? waait al wel lekker hier!
Heel misschien eind vd middag. Voel onze downwinder van callantsoog naar wijk aan zee nog redelijk in mijn lichaam,hahaha
|
|
|
darky001
|
wat had je nu stuk mofo ?
|
|
|
gnijzink
|
wat had je nu stuk mofo ?
Tijdens landing schot mijn linker binding los. Allebei de schroeven los en eruit. Ben al blij dat ik mijn binding terug gevonden heb! Heb geprobeerd om schroeven van mijn vinnetjes te gebruiken,maar paste helaas niet!
|
|
|
darky001
|
oh dat valt wel mee toch, 4 schroevjes is nog te doen.
ik dacht dat je board total los was...
|
|
|
gnijzink
|
oh dat valt wel mee toch, 4 schroevjes is nog te doen.
ik dacht dat je board total los was...
Gelukkig niet,maar is wel zwaar klote als je vervolgens bloody veel km over het strand moet lopen!
|
|
|
der Torch
|
maar mofo, wel respect met je 12 mtr zondag!!
|
|
|
sjef
|
respect? roekeloos zal je bedoelen!!!
Hihihi ouwe gek!!! knalluh als een malluh
@mofo heb nog geen film van el b langs zien komen, u wel? en hoe waren uw sollicitaties verlopen?
|
|
|
sennesmid
Geen avatar
|
vaart er iemand op horst met een ozone c4 zoja zou ik die dan een keer kunnen testen??
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
hey zijn er mensen die zin hebben om morgen middag een beginnende kitesurfer te helpen bij horst te komen? (en dan evt verder te helpen met kiten) heb namelijk geen eigen vervoer, en OV naar horst is niet heel erg fijn... ik woon ik amersfoort, maar kan ook met de trein naar station harderwijk komen. benzine delen natuurlijk gr kevin
|
|
|