|
Rubon
|
gok dat ik er rond een uurtje of half 11, 11 uur ook wel ben
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik hoop op tijd weg te kunnen, (hoop 12 uur) en ben dan met een half uurtje op Horst
|
|
|
|
|
Rubon
|
Altijd fijn om wat te kunnen zien he, tijdens t kiten
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ja is wel handig, om op je afvarende duitsers te kunnen ontwijken. Of locals, hahaha
|
|
|
|
Rubon
|
Nope, Morgenmiddag weer!
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Morgen ziet er beter uit..... vandaag was het uit gestorven..... en terecht reed er langs maar was droevig met de wind.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Morgen ook aanwezig, vandaag maar naar mirns gegaan. Aangezien ik daar m'n 17 nodig had om te kunnen kiten kan het op horst idd niets geweest zijn
|
|
|
|
|
Rubon
|
de wind moet voor Horst nog wel een beetje aantrekken :-) Hopelijk wordt die vanmiddag beter!!
|
|
|
mart
|
Morgen nog mensen op horst?
|
|
|
mart
|
Vanmiddag bedoel ik.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Je kan ff gaan kijken, maar volgens de voorspellingen is hij aflandig.
|
|
|
mart
|
het is noordoosten wind maar neigt wel naar ono. ik probeer het gewoon. ben er rond 14.30. gr
|
|
|
HaPe
Moderator
|
nou succes ermee, verwacht niet dat het wat word, dus ik ben niet aanwezig
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
He mensen! Ik zie voor morgen een super dagje komen.. Windkracht 5 én niet heel onbelangrijk een temperatuur van dik boven de 10 graden!!! Hoe is de windrichting morgen op horst??
|
|
|
Kemperman
|
ZW, maar zal in de loop van de dag richting NW gaan. Zal mijn 9m flink moeten depoweren als ik het zo zie.
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
men wat een bak wind! Heb een 10m..kiele kiele...anders ga ik wel even kijken naar de hoge sprongen van anderen. Ben er om half 12.
|
|
|