Davidoff
Gast
|
Sterk plan Melvin! Kom ik mooi het feestcomitéé verterken! Stel voor om een Downwinder óf Weekend/week texel te doen... was dit sowieso van plan maar is natulak alltijd leuker met een hele, grote, gezellige groep meuk!:D
ik ken sowieso wel wat mensen die én op KH actief zijn én dit waarschijnlijk ook wel een goed voorstel vinden! zal het vanavond tijdens het rondje pilsen ff op tafel werpen.
magoeddddddd, heb nog wat contacten op texel. misschien kunnen we met een groep +30 man wel een dikke korting krijgen. Een downwinder daarintegen is ook superrrrrduperrrr Noordwijk naar egmond a zee?
komt u er maar in met voorstellen, melvin en ik doen de rest!
joeeeeeeeee
|
|
|
Ocean-Limbo
|
dan wil ik wel je roommaatje zijn
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
dan wil ik wel je roommaatje zijn tja dat willen we allemaal wel!!hihi
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Goed idee! zeker een downwinder is leuk om te doen Noordwijk naar egmond a zee?
is dat wel een goed idee? moet je langs de pier... en dat met een grote groep.... kan je beter van wijk aan zee naar bergen ofzo, of nog verder
|
|
|
martijn
|
jaaaaa een kitehigh downwinder!!!!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Sterk plan Melvin! Kom ik mooi het feestcomitéé verterken! Stel voor om een Downwinder óf Weekend/week texel te doen... was dit sowieso van plan maar is natulak alltijd leuker met een hele, grote, gezellige groep meuk!:D
ik ken sowieso wel wat mensen die én op KH actief zijn én dit waarschijnlijk ook wel een goed voorstel vinden! zal het vanavond tijdens het rondje pilsen ff op tafel werpen.
magoeddddddd, heb nog wat contacten op texel. misschien kunnen we met een groep +30 man wel een dikke korting krijgen. Een downwinder daarintegen is ook superrrrrduperrrr Noordwijk naar egmond a zee?
komt u er maar in met voorstellen, melvin en ik doen de rest!
joeeeeeeeee
downwinder en weekendje texel zijn idd makkelijker te realiseren!!! als dat allemaal goed gaat kunnen we altijd nog voor volgend jaar 'n verre rijs boeken(gaat denk ik heel veel tijd/geld in zitten dat allemaal te regelen!!!)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
of van hoek v H naar texel...en dan het weekendje er op aan sluiten!!( is 'n grapje)
|
|
|
Davidoff
Gast
|
goed plan!
als iedereen die mee wil nou mij óf melvin ff pm't kunnen er nog plannen gemaakt worden!
downwinder van wijk naar bergen. ken daar nog een goede strandtent: offshore! heeeeel relaxed daar.. kunnen we eventueel gaan bbq'en!
joeeee
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
goed plan!
als iedereen die mee wil nou mij óf melvin ff pm't kunnen er nog plannen gemaakt worden!
downwinder van wijk naar bergen. ken daar nog een goede strandtent: offshore! heeeeel relaxed daar.. kunnen we eventueel gaan bbq'en!
joeeee
sowieso goed idee...scheeld 'n hoop regelen kwa eten en drinken!!!
|
|
|
Davidoff
Gast
|
zijn er nog meer locals óf mensen met een organisitorisch brein zoals melvin en mij?
meldt je dan even in het topic!
joeee
|
|
|
Armband
|
KH downwinder is best vet, al zou ik bodydraggend moeten omdat ik nog nie egt kan varen-_-
|
|
|
Davidoff
Gast
|
armand, doe dan eens les nemen;)
|
|
|
NickY!
|
Ik zeg met pasen, omdat sticked niet doorgaat met pasen?
strak plan , lang weekendje vrijdag t/m zondag
|
|
|
a3ian
|
voor een weekeindje texel kan ik denk ik wel korting regelen in een jeugd hostel in den burg op texel als mensen daar seriues zin in heben wil ik daar wel achteraan gaan
|
|
|
NickY!
|
Wat arjan zecht ! top service:P
wie gaat het organiseren? zet een siteje op! het liefst voor pasen wat dat is coewl! maar tot hoe oud is jeugd? sommige mensen zijn al een dagje ouder!
Later!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik kan misschien dan wel regelen dat er een filmpje van word gemaakt, voor op kitehigh
|
|
|
robin..
|
doe mij maar een lenten uitje
downwinder lijkt me vet zal veel animo voor zijn denk
|
|
|
Gwensio
|
Oversteek ijsselmeer(A) dan chille(bbq'en op ut strand enzo) @ itsoal workum!
|
|
|
xxedguyxx
|
Haha topp net wat nicky zegt: leuk alternatief voor sticked ... maar wordt wel kort dag om te regelen...?
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Maar zover ik weet gaat sticked nog door, maar een aantal weken later.
|
|
|
Gwensio
|
Maar zover ik weet gaat sticked nog door, maar een aantal weken later.
ja da kloptxD maar dan is ut maar een weekend, en das te kort:p
|
|
|
Tjok
Gast
|
ik stel voor een HP weekend
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
laatste weekend van augustus gingen wij met 30 man in een legertent op texel staan in de koog dan is er ook tropical weekend daar echt vet daar
|
|
|