goosertje
Geen avatar
|
Boven de adamsappel, als je het pak goed aantrekt. Er onder gaat natuurlijk ook maar is niet de bedoeling
Is er iemand die in noord-holland woont, ik kom uit zaandijk, van wie ik een pak even aan kan trekken om te voelen hoe het bij mijn hals zit? Ik weet niet of de grotere maten een bredere hals hebben, maar ik ben maar 1.70 m en ong. 60 kilo.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Shit, vandaag flink nat uit mn pak gekomen MMMMMMMMMMMMmmmmm........had ik vandaag ook voor het eerst last van! Je merkt er niks van het tijdens het varen maar toen ik het pak in de tas deed voelde het behoorlijk klam aan.
|
|
|
stefanatix
Gast
|
Misschien komt het door de buiten temperatuur , als het warmer wordt ga je meer zweten in je droogpak .
|
|
|
Dappie
Geen avatar
|
Ik heb pas voor het eerst meegemaakt dat ik helemaal droog uit mn pak kwam. Meestal issie aardig klam, ik vermoed dat dat zweet is. Ook een keer een "gutsje" water binnen gekregen, dan worden je enkels nat omdat het naar beneden loopt.
|
|
|
KappuhH
|
Was zweet inderdaad. Wat is dat pak warm zeg! Verder flink wat head firsts gemaakt en ook was vergeten de lucht uit mn pak te halen. Was gewoon een beetje klam dus was vooral zweet denk ik.
|
|
|
[Pepper]
|
Gebruiken jullie dan nog dat konijnenpak fleecepak? Heb tot nu toe alleen maar met dun thermo-ondergoed gevaren. Warm genoeg en goed ademend.
|
|
|
KappuhH
|
Heb beide gedaan, maar dat is zeker niet nodig blijkbaar. Thermoondergoed is genoeg denk ik...
|
|
|
flupje
|
Ik heb hem vandaag ook besteld dus zaterdag nog ff zonder en vanaf volgende week lekker warm kiten
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gebruiken jullie dan nog dat konijnenpak fleecepak? Heb tot nu toe alleen maar met dun thermo-ondergoed gevaren. Warm genoeg en goed ademend. Gebruik de fleece overal die er bij zat en een thermo shirt. Heerlijk warm en alleen bij de handen een betje vochtig Bij het pompen heb ik het al bloedheet en loopt het zweet van mijn voorhoofd, tijd weer voor een wetsuite ??? Ik heb hem vandaag ook besteld dus zaterdag nog ff zonder en vanaf volgende week lekker warm kiten Gefeliciteerd daar krijg je geen spijt van heb je hem met de gratis fleece overal ???
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dit topic beslaat 27 pagina's en zie steeds dezelfde vragen voorbij komen Misschien ff lezen want dan hebben die andere de info niet voor Jan L.. gepost
|
|
|
[Pepper]
|
Dit topic beslaat 27 pagina's....... En is daarmee het meest populaire topic in het nieuws & discussie forum ooit!!
|
|
|
KappuhH
|
Great! Dit topic beslaat 27 pagina's en zie steeds dezelfde vragen voorbij komen Misschien ff lezen want dan hebben die andere de info niet voor Jan L.. gepost Ik ben van plan dit pak te kopen, is het een goed pak?
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hebben jullie toevallig al van de Gul gehoord??
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Het is bijna lente dus droogpakken mogen opgeruimd worden! Volgend jaar gaan we weer verder met dit topic.
|
|
|
flupje
|
Grrr.... ik had gisteravond mijn droogpak maatje L besteld bij watersport.co.uk krijg ik net een mailtje dat ze uitverkocht zijn Iemand nog een adresje voor een Gul Enforcer maat L?
|
|
|
stefanatix
Gast
|
Adresje staat ook in dit topic ergens in het midden van de pagina,s succes
|
|
|
|
flupje
|
Bij al deze sites zijn ze uitverkocht......
|
|
|
|
Benjooh
|
Vandaag voor het eerst getest, en helemaal droog! Knelt alleen wel wat tussen de benen als m'n kite op 12 uur staat..
|
|
|
Vinni
|
Ben ik de enige die echt elke sessie nat word? Komt omdat ik wat smaller ben dan de meeste denk ik. Bij mij komt er na een harde crash altijd water naar binnen via mijn nek. Als ik mijn cap niet op heb dan word ik echt heel snel nat. Daarom heb ik mijn cap altijd op, maar dan naar achter, niet op m'n hoofd zeg maar. Als ik weer een HP mis, of een kiteloop niet echt chill land komt er al water binnen. Nou moet ik wel zeggen, dat fleece is echt top spul. Dat neemt het vocht zo op dat je er niets meer van merkt. Ik kom alleen een beetje klam uit het pak maar wel droog genoeg om m'n kleren er over aan te trekken. En dat terwijl ik soms echt zo'n golf binnen krijg
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben ik de enige die echt elke sessie nat word? Denk het wel Vandaag op workum gevaren en diverse keren gecrashed maar amper water naar binnen gehad
|
|
|
Vinni
|
Maar ook echt een harde crash? Gewoon dat je met een gangetje of 30 vol het water in klapt vanaf een metertje of 2? En dat dan ook bijna alles pijn doet Zo crash ik meestal XD Het komt ook omdat ik een dunne nek heb denk ik.
|
|
|