Astrootje binnen! Blij dat ik geen large heb besteld bij 1.81 meter.
Nou... na veel lezen hier (28 pagina's) besloten ook maar eens de bank aan te spreken.
1.81 , vrij mager dus ook maar een M bestellen dan.
Ik wil er eigenlijk 2 bestellen want mun dochter zal het vast ook wel willen dragen.
Wel besloten dat IK niet voor het rodemarsmannetjespak ga maar voor de grijze.
Maar nu het probleem waardoor ik nog even wacht met bestellen:
Kijk, als man zijnde kan ik het grote voordeel van die rits aan de voorkant wel inzien , maar hoe denken de vrouwen er over dat die waarschijnlijk toch best vrij stugge rits zo tot over de schouder loopt ?
Want eigenlijk heb ik daarover nog niets zien passeren op al die pagina's.
Ik neem dus maar even aan dat hier alleen mannen geschreven hebben.
Mochten er nu vrouwen aanwezig zijn dan hoor ik graag hun ervaring over die rits voorop.
Mochten die niet aanwezig zijn dan kunnen de vrouwen van de mannen die hier wel zijn misschien ff passen en zien/voelen of dit problemen opleverd ?
Mijn dochter zal jullie er dankbaar voor wezen en ik ook , anders moet ik het ruilen straks
Owja voor ik het vergeet... over enig zelfkennis beschikken we wel:
Wij zijn beide nog beginners , liggen dus meer in het water dan gemiddeld waarschijnlijk de bedoeling is van kiten.... en we zijn ook beide verschrikkelijke koukleumen.
We hebben wel een wetsuit....maar die gaat dus pas weer aan als het water weer een wat aangename temperatuur heeft.
Vanwegen die kou zitten we dus nu tot die tijd aan de kant of elders behalve in dat water of op dat plankje.
Deze droogpakken zullen dan ook zeker niet pas volgend jaar gebruikt worden en daarnaast ook zeer vaak gebruikt gaan worden.
Klein vraagje dus nog , hoe zit het met slijtage op het zitvlak ? we gebruiken beide een zittrapeze.
Slijt dat niet erg snel dan door het evt. schuren / verdraaien van je trapeze (want hoe strak dan ook aangespannen...iets beweging zit er altijd wel in)
Iedereen verder bedankt voor het delen van de ervaringen in deze (en vergelijkbare) lijn(en) , hier heb je als beginner echt wel wat aan !