Mc. Bridges,
De pakken met aangegoten voeten wilde ik niet hebben omdat we pas nieuwe schoenen gekocht hebben met bij de grote teen zon stukje er tussen.
Zou betekenen dat we weer nieuwe moesten kopen en dat vind ik wat zonde.
Bovendien vind ik die aangegoten voeten niet zo fijn , ik heb dat vroeger ook eens gehad met mijn eerste droogpak voor het surfen.
Het iriteerde me, ze waren eigenlijk altijd in beweging, verdraaide enzo.
Maar.....
Omdat de windvoorspellingen toch wel aardig waren wilde ik de 2 pakken snel hebben en heb ik 20 maart toch maar besteld.
Bij watersportswarehouse.co.uk wel te verstaan.
Ook dat blijkt dus best een topshop te zijn
Op hun site is het niet duidelijk dat je met paypal betalen kan , als je alles invult zie ik alleen maar betaalmogelijkheden met creditcard.
Na een mailtje , dat ook weer erg snel beantwoord was, bleek dat toch wel te kunnen.
Ze sturen je gewoon een link waar je maar op een knopje hoeft te drukken (als je tenminste bij paypal aangemeld bent) en het komt in orde.
Bij watersportwarehouse hadden ze de S én de M maat ook in voorraad, de prijs maakte niks uit.
Omdat ik vreesde dat daar de S maat voor mijn dochter misschien ook zo uitverkocht zou zijn met al die bestellende Hollanders heb ik ze nu dus bij hun gekocht.
Bij wetsuite-outlet kwam overigens totaal geen reactie op mijn mail wanneer ze dachten dat de maat S weer binnen kwam.(dat is nu toch al een dikke week geleden verstuurd en is ontvangen (met ontvangst bevestiging verstuurd).
Ik heb daar een hekel aan, niets laten horen als een klant wat vraagt, dan houd het bij mij al snel op.
Nou is mijn engels (net als mijn nederlands) niet zo best, maar als het niet begrepen was hadden ze , vind ik, toch op zijn minst wel even een mailtje kunnen sturen.
Maar goed.... er zijn meerdere goede zaken, ook in Engeland.
Net (de 24ste) het pakket ontvangen , redelijk snel nmm. omdat ze toch wel 7 a 10 dagen rekende en het maar 4 dagen heeft geduurd.(met de zondag er ook nog tussen)
Keurig verpakt en ook incl. de gratis gul termo onder-pakken met dubbel werkende rits.
Net meteen maar even gepast natuurlijk en de M maat zit me (1.81m) goed, zelfs nog wat ruim van boven.
De nek zit niet al te strak, kan er ook niks aan doen hij is niet dikker.....dus ik hoop dat het daar ook waterdicht blijft.
Ik heb nog een (pryde)cap met zo'n soort vestje eraan, maar die gaat er amper nog overheen dus daar gaat de schaar denk ik wel in zodat ik alleen de cap met een soort kraag nog overhoud.
Zo hoop ik dan dat er geen water via de nek binnenkomt, wat voorheen bij mijn oude pak die in de nek toch veel strakker zat , ook nog wel eens gebeurde.
Maar dat moeten we eerst maar eens testen voor ik ga knippen, bij mijn natpak past dat vest wel dus ook weer wat zonde als je daar de schaar in gaat zetten misschien.
De rits gaat nog erg stroef, maar de stick met dat spul daarvoor die ik meteen maar besteld had ga ik er zo nog maar even opsmeren.
Het is iig. wel een pak dat je zelf makkelijk aan kan trekken en waarbij hoge nood geen probleem is.
De rits die ik vroeger op de rug had was toen niet zo'n heel groot probleem , kreeg ik ook zelf wel dicht (met lang touwtje eraan), maar ik ben nu een dagje ouder he
en ga voor het gemak.
Je hebt hier iig. veel meer ruimte om in te stappen dan ik vroeger met die rug-rits had.
Die kreeg ik toen amper over mijn schouders, simpel omdat die rits niet zo lang was, dit is dan een stuk beter.
Het gaat allemaal wat makkelijker zeg maar.
Nah...binnenkort dus maar de water test , maar als ik het zo bekijk vertrouw ik er wel op dat ik droog en warm blijf.
Waarschijnlijk weer 2 tevreden grijze muizen erbij dus.