jekyll heeft lage bardruk. met 90 kg zou je 12-9 kunnen doen, 2010model dus. (heb nog wel 9mtr te koop btw
nieuw(was voor mn chicke, heeft die heeft een hernia
)
of 12-8.
Kan je met een bar varen, zijn in breedte verstelbaar.
Een local hier is ook overgestapt van waroo 9 en nemisis 12 naar jekyll 10.5 en 8(en ging er toch op vooruit in lowend :S ), is erg tevreden en was blij verrast dat de jekyll makkelijker en hoger ging. En was ook erg blij met onepump
Jekyll in het kort: Stabiel, snel, smooooth, spring hoog en lang de lucht in, makkelijke relaunch, strap-depower(dus geen clamcleat) en degelijke bouwkwaliteit, en kiteloopt lekkerder dan 2009model,daarnaast aantrekkelijk geprijst, zoals hoogachtende moderator reflex al postte
(mail ff met kitepro.nl die kan wel prijsje maken)
De Helix heeft ook wel lage bardruk idd, Rebel heeft volgens mij nog altijd HOGE bardruk, fuse weet ik niet (zou nooit voor een eerste ontwerp kite gaan zonder te testen!). OR rise zal ook degelijke kwaliteit zijn, bardruk kan ik je niks over zeggen. De jongens van Stormchasers zijn goeie gasten en zijn volgens mij coulant(maar dat is Bert van gaastra ook zeker;) )
Dus, testen denk ik
Mocht je naar de KH meeting gaan in ferhmarn, ik kom miss. ook, kan je sowieso mijn jekyll proberen en anders heb ik miss. testkites mee, als ik ga dus. Maar dat duurt nog lang, anders drop je een mailtje bij een shop om te testen, of je gaat naar sticked, komen alle merken wel op af zo'n btje)
edit: Caution is miss. ook wat(ook stormchaser)