Marko
|
Hee heb er ontzettend veel zin in. Eerste 2 keer op het laatst moeten afzeggen voor school. Als dat dit keer weer zo is meld ik mij ziek op school .
We zitten dit keer toch in Campers, daar zit toch gas in?
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
grote sta-caravans met gas ja.
eerste editie sliepen er veel in de tent.... en dat was KOUD!
Maar daar hoef je je deze keer geen zorgen om te maken
|
|
|
bitburger
|
Haha eerste keer heel de week in mijn 25 euro tentje geslapen
|
|
|
marving60
|
wij ook... en dat was KOUD!!!!!!!!!!!! Hhahaha... leuk als je er nu aan terug denkt..... maar niet voor herhaling
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik drink nooit alcohol, maar daarvan moet ik toch wel een keer een slokje proberen.
|
|
|
|
|
Strohrum Robby
|
@Ruud,ziet er goed uit op de foto,hahahahaaaa lekker hoor moatie!!!!!!
@nick,worden we dit jaar weer gesponsord door Redbull? anders koop ik zelf ff een zooi van die handel.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
De bevestiging moet er nog van komen maar reken er wel op.
Maar genoeg over drank!! Even over het kitesurfen hihi.
Hopen op weer een hele week wind zoals de 2de editie.
|
|
|
|
Strohrum Robby
|
Hoop ik ook Nick,al ben ik de 2e editie niet mee geweest,zal niet verkeerd zijn als we elke dag een goeie bak wind zouden hebben!!!! Heb er echt super veel zin in,nu al :-) :-) :-)
|
|
|
jitze
|
Het hoeft van mij niet zo hard te waaien. gewoon lekker zonnetje en een fris voorjaarsbriesje. Dat is ideaal om m'n nieuwe kite uit te proberen. Als het goed is heb ik dan de Rise LW.
|
|
|
|
marving60
|
Damn.... We hadden deze week kitecamp op fehmarn moeten hebben. Wat een mooie wind voorspellingen daar. Welke spots zijn er met oost te varen? Sowieso aan de camping. De eerste editie hadden we volgens mij voornamelijk west in de wind zitten toch?
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
euuhh Sthrorum zuipen en om 07.00 in een teiltje hoesten!!?? Bij kitecamp 1 rolde de Die Hards al om 06.00 uit de tent om te gaan kiten . Met een paar uurtjes slapen en te veel alcohol in het bloed was het water helemaal niet zo koud
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Bij kitecamp 1 rolde de Die Hards al om 06.00 uit de tent om te gaan kiten . Met een paar uurtjes slapen en te veel alcohol in het bloed was het water helemaal niet zo koud haha ik was blij dat ik nog in de tent lag, want heel veel wind was er toch niet toen
|
|
|
Swiftenaar
|
Hahaha strohrum robby ook gewoon zo in de inschrijvinglijst.. Nick, k miste rohan erin? had zich dacht ik wel aangemeld..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
euuhh Sthrorum zuipen en om 07.00 in een teiltje hoesten!!?? Bij kitecamp 1 rolde de Die Hards al om 06.00 uit de tent om te gaan kiten . Met een paar uurtjes slapen en te veel alcohol in het bloed was het water helemaal niet zo koud Ik was denk ik de enige die geen alcohol op had en ik vond het toen 's ochtens prima te doen. Dat ga ik dit jaar nog zeker herhalen als het kan.
|
|
|
|
|
|
wouterb
|
Nick, Tom, Zijn er ook plannen om demo materiaal mee te nemen van verschillende merken??
|
|
|