Strakko
|
Volgens de laatste berichten gaat het hek zaterdag 26 mei open
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
De kiters moeten nog even geduld hebben. In november gaat het noordelijke gedeelte van het strand open, waar zij terecht kunnen op het sportstrand. Tot die tijd is voor hen tijdelijke een opstapplaats bij het badstrand gerealiseerd. Weet iemand wat er met een tijdelijke opgang bedoelt wordt? Klinkt alsof we er al wel kunnen kiten, alleen nog niet op het noordelijke strand maar gewoon ergens tussen de badgasten ?
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
De route beschrijving lijkt die van de route langs de afslag van Eurofun zegmaar.,, Kan je niet meer de N15 uitrijden en dan linksaf richting Sluf?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het mag ook nog niet. Maar eehhh..... ik durft te wedden dat er dit weekend minmiaal 1 Duitser het water opgaat bij de Slufter, mark my words! Waarschijnlijk met een Flysurfer van 23.000 m2.
|
|
|
R.B.
|
Afgelopen weekend ben ik er ook even langsgereden. De route langs eurofun naar slufter was toen nog dicht. Ook daar zijn ze met de riolering en weg bezig. Om er te komen moest je nog een afslag verder nemen als vroeger. Maar op de verkeersborden staat het aangegeven. Helaas was afgelopen zondag de weg naar de Sluf nog afgesloten. En als het van het weekend waait dan ben ik wel degene die een proef sessie daar boekt.
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Officieel mag je dit weekend er toch nog niet kiten?
nope... dat heb je goed begrepen.
|
|
|
rocket man
|
even ijsje eten zaterdag!
ben je niet bang dat het wegwaait
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zaterdag lekker op een andere spot kiten, maar de eerste keer dat er Z in de richting zit ga ik toch eens kijken of de Slufter weer omgedoopt mag worden tot nieuwe homespot!
|
|
|
boardron
Geen avatar
|
Van de site www.maasvlakte2.nl: "...De kiters moeten nog even geduld hebben. In november gaat het noordelijke gedeelte van het strand open, waar zij terecht kunnen op het sportstrand. Tot die tijd is voor hen tijdelijke een opstapplaats bij het badstrand gerealiseerd. Deze is ter hoogte van de meest zuidelijke strandopgang..." Eeuh... even afgezien van de huidige windsituatie, maar mag er nu wel of niet gekite worden???
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Lijkt me wel, als er 'voor hen een tijdelijke opstapplaats gerealiseerd is' , dan is dat niet om te komen zonnen natuurlijk. De vraag is waar je dan precies mag varen.....
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Als het slecht weer is (bewolkt, koud, wat regen, >5Bft) dan zijn er geen badgasten (wel wandelaars dikwjls met honden) en dan zal het wel kunnen. Met zuid en 3Bft en 29 graden zou ik daar weg blijven vanwege de badgasten.
|
|
|
BIT.sk
|
Mensen volgens mij 1. Oost is haaks op het zuidelijke strand en dus niet aflandig 2. Wij mogen tot november niet op het sportstrand 3. De meest zuidelijke strandopgang wordt gedoogd voor kitesurfers tot die tijd. Oftewel ik ga morgen naar de Sluf..., lekker vlak water.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Mensen volgens mij 1. Oost is haaks op het zuidelijke strand en dus niet aflandig 2. Wij mogen tot november niet op het sportstrand 3. De meest zuidelijke strandopgang wordt gedoogd voor kitesurfers tot die tijd. Oftewel ik ga morgen naar de Sluf..., lekker vlak water. eigenwijs. Aflandig met kiten bekijk je voor het geval je in sh*t raakt. En dan dobber je, geholpen door wat getijdestroming, recht het zeegat uit. Vaarwel, BIT.s uk kel
|
|
|
BIT.sk
|
in zomermaanden geen oranje bootje ??
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Denk niet dat je vrienden maakt als je moedwillig met aflandige wind gaat kiten en je je vervolgens 'op wilt laten pikken'.
|
|
|
Evan
Administrator
|
in zomermaanden geen oranje bootje ??
Typisch het slag kiters dat het weer lekker verkloot voor de rest met deze instelling. Van mij mag je best aflandig gaan kiten, maar zorg dan wel voor je eigen bootje.
|
|
|
|
sjorsie
|
Slufter was al open,er werd al gekite...
|
|
|
Eagle-Jan
|
Mensen volgens mij 1. Oost is haaks op het zuidelijke strand en dus niet aflandig 2. Wij mogen tot november niet op het sportstrand 3. De meest zuidelijke strandopgang wordt gedoogd voor kitesurfers tot die tijd. Oftewel ik ga morgen naar de Sluf..., lekker vlak water. het zuidelijke puntje is natuur gebied. Ofwel: kansloze knurft... ga ergens anders de knrm pesten. leg geen smet op ONS!!! Of je krijgt ruzie!
|
|
|
Evan
Administrator
|
Natuurgebied is toch afgebakend via de aloud bekende palenrij?
|
|
|
sjorsie
|
dat begin stuk waar vroeger altijd gekite werd(bij het poeltje)mag nu dan niet meer ?of begrijp ik het verkeerd?
|
|
|
Eagle-Jan
|
Het oude en vertrouwde poeltje is niet meer... volgens mij, wat er van over is, valt dat buiten het vaar gebied. Correctie: het poeltje nog wel maar het zuidelijke puntje is no go! Als ik het goed heb... dat is seabird home town!(daar zag ik laatst veel zeehonden bakken en braden)
|
|
|