|
|
feddomw
Gast
|
Wat met name op de foto's opvalt: Gul hoort eigenlijk site-sponsor te zijn.... Tsjeezus wat varen er toch veel mensen met een Astro of Enforcer.
|
|
|
|
VincentC
|
Wat met name op de foto's opvalt: Gul hoort eigenlijk site-sponsor te zijn.... Tsjeezus wat varen er toch veel mensen met een Astro of Enforcer.
Echte mannen varen met wetsuit .
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ligt denk ik aan de tijd van het jaar, in januari heb je standaard je droogpak aan... terwijl het ook goed te doen is met je wetsuit. Tis ook niet normaal natuurlijk deze 'winterdagen' met 7-8-9-10 graden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waar is eigelijk die site van JePe ik kan er wel een vinden maar daar staat 1 foto op maar dat heb niets met kitesurfen te maken
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
De site wordt aangepast. Ik heb hem toegevoegd op Facebook. Volgens mij gaat hij daar ook de foto's van afgelopen zaterdag op zetten.
|
|
|
VincentC
|
Zijn er nog ergens meer foto's van JePe te vinden? =)
|
|
|
|
kiterunner
|
Het is toch wel lang wachten op die foto's van de new years kitesssion van JePe, Moet hij ze eerst nog ontwikkelen of is het geheugenkaartje nat geworden. Hij stond echt wel lang in de branding te fotograferen.....
|
|
|
Idefixe
|
Het is toch wel lang wachten op die foto's van de new years kitesssion van JePe, Moet hij ze eerst nog ontwikkelen of is het geheugenkaartje nat geworden. Hij stond echt wel lang in de branding te fotograferen.....
Jij weet ook wel iemand, die al jaren onder zowel goede maar ook bar slechte omstandigheden geheel "non commercial"plaatjes staat te schieten van kitesurf(st)ers, te motiveren jeutje....
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Begrijp het wel een beetje Tom... duurt ook wat langer. Maar wat jij zegt klopt ook!
Normaal gesproken is JePe razend snel... altijd!
Maar uit betrouwbare bron weet ik dat JePe technische problemen heeft met zijn PC, na het weekend moet het weer op orde zijn dan zullen de foto's ook snel volgen... Ik kan namelijk ook niet wachten op die mooie plaatjes van de Newyear Kitesession 2012 by JePe!
|
|
|
kiterunner
|
JePe is normaal gesproken niet alleen razendsnel, maar zijn foto's zijn ook altijd van uitzonderlijk mooie kwaliteit. Dat is de reden dat ik vreselijk nieuwsgierig ben. Ennnn... mijn vrouw maakt nooit foto's want ze haat het om een paar uur in de wind te staan als ik voor de zoveelste keer op zee vaar.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jepe al tijd gehad voor de foto's ?
|
|
|
Morres
|
hey jepe, waar blijven die foto's, echt onprofessioneel man, volgende keer betalen we je minder.
|
|
|
kiterunner
|
Inmiddels een maand verder en nog geen foto's, is er nog hoop????
|
|
|
|
|
kiterunner
|
Zou er nog een voorjaarskite sessie komen, dan laat ik mijn schoonmoeder een paar foto's nemen want die fotos van JePe zijn waarschijnlijk mislukt, ik hoor of zie er niets meer over.
Volgende keer vaar ik hem met statief en al omver als ie weer eens aan de kant staat om alleen zijn "vrienden" te fotograferen haha....
|
|
|