|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Alleen al omdat het een kite is van onze aller über hufter, zou ik hem al willen kopen......... P.S. gaat hij ermee stoppen Haha, Arno weer eens op kitehigh, maar niet geheel in eigen persoon
|
|
|
|
OllieWapper
|
cooollllll volgens mij een 2001 Wipika Airblast met "easy relaunch" , "4 line dedicated kite" die standaard met 2 lijnen geleverd wordt vintage classic bende!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Wel een leuk lichtweer boardje...
Is het nog een idee om structureel te gaan bieden met elkaar op dergelijke zooi? Of gewoon 1 mailtje?
|
|
|
El Banditos
|
ik had al een bod gedaan van 5 euro, werd niet op prijs gesteld . Ach voor een tientje wil ik het ook wel ophalen, kan je toch je tuin leuk mee aankleden
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Heb vanmiddag al een mailtje gestuurd. Mevrouw nam het goed op. Heeft nu wel een aparte advertentie geplaatst met alleen het boardje. Hopelijk wordt de andere advertentie (die van de kite) snel verwijderd.
´´ krijg wel een melding dat de kite verouderd is en niet zo veilig als die van tegenwoordig maar het board kan nu nog goed gebruikt worden. en blijft het kiten eigen risico of je nou spul van nu of van toen hebt´´
Beetje jammer van die laatste zin, maar ja..
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
ik had al een bod gedaan van 5 euro, werd niet op prijs gesteld . Ach voor een tientje wil ik het ook wel ophalen, kan je toch je tuin leuk mee aankleden Je bent helaas ook al overboden Jhanzemh... € 1.337,00 04-07-12
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik heb 'm al aan de mods gemeld....
|
|
|
|
leeany
|
25m2.. de fack zeg. Er zijn studenten appartementen met minder opp.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
25m2.. de fack zeg. Er zijn studenten appartementen met minder opp.
Tering zeg, inderdaad. 2 kleine studenten appartementjes (schater_kitemsiley) Moet ook wel vreselijk inefficiënt zijn in de low-end, zo'n ding. Vraag me af met welke maat moderne kite je dezelfde low-end haalt.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ach, daar staat tenminste niet bij dat het een perfecte beginnerskite is.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik zie sowieso weer erg hoge prijzen voorbij komen, ook voor courant materiaal... Zag onlangs kite die ik verkocht heb voorbij komen voor meer dan ik destijds kreeg. Letterlijk mijn oude kite, plakkertjes herkende ik, naam verkoper ook.
|
|
|
[Pepper]
|
Ach, ik kon laats voor een heel aardig bedragje een gebruikte kite kopen die ik direct weer met winst heb doorverkocht. Niks mis mee toch?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ach, ik kon laats voor een heel aardig bedragje een gebruikte kite kopen die ik direct weer met winst heb doorverkocht. Niks mis mee toch?
Nee, dat moet kunnen inderdaad. Maar ik zie ook mensen voor 2010 setjes €750 compleet vragen en zo. Lijkt me wat aan de prijs...
|
|
|
|
Yoram
|
Nee, dat moet kunnen inderdaad. Maar ik zie ook mensen voor 2010 setjes €750 compleet vragen en zo. Lijkt me wat aan de prijs...
Ik heb me 2010 zooi voor 200 euro staan, veel gegadigden dus iets aan de goedkope kant, maar wel weer snel weg dan :-)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb me 2010 zooi voor 200 euro staan, veel gegadigden dus iets aan de goedkope kant, maar wel weer snel weg dan :-) Wat heb je voor 200 euro dan te koop staan?
|
|
|
Yoram
|
Ik heb me 2010 zooi voor 200 euro staan, veel gegadigden dus iets aan de goedkope kant, maar wel weer snel weg dan :-) Wat heb je voor 200 euro dan te koop staan? Een bandit tres.
|
|
|
|
Yoram
|
@yoram Welke maat?
Mocht je hem willen kopen, hij is al verkocht o.v. , helaas.
|
|
|