NKB Teamserie gestolen/kwijtgeraakt tijdens Testdag op de Brouwersdam

MarkBoardguru

September 30, 2012, 09:54:00
edit2Rapporteer  
Hallo medekiters. Na een mooie testdag gister, 29-09-2012 op de Brouwersdam, kwam ik helaas tot de conclusie dat er een kiteboard verdwenen is....... Het gaat om een Teamserie 137 2013 met Entity bindingen erop. Het board is aan de bovenkant zwart/oranje en aan de onderkant zwart/groen. Bindingen zijn zwart/wit. Aangezien dit een behoorlijk prijzig board is, is dit board nog niet in NL verkocht en zie je dit board dus bijna niet op het water. Betekend dat als je er 1 ziet de kans groot is dat dat mijn board is. Mocht je hem ergens tegenkomen op het water of aangeboden zien op het internet dan hoor ik het uiteraard graag. mark@boardguru.nl  Alvast bedankt voor de moeite
robbepop

Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #1 September 30, 2012, 11:33:43
edit2Rapporteer  
Hufters. Succes met zoeken Mark, hoop voor je dat je hem terug vindt.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 September 30, 2012, 12:21:10
edit2Rapporteer  
jezus wat niks! mocht de dader boven water komen drijven, ff z'n nek breken. heb je er nog een serie nr van?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.