|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hier is het beetje wat er lag al grotendeels weggesmolten/geregend.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ook hier in Den Haag is het al aardig aan het pappen, en zoveel is er niet gevallen.
Ik wacht Ed en Jesse af waar zij mee gaan komen...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
jammer dat er hier op Schiphol niet gesnowkite mag worden .. hier is wel wat gevallen. alles goed wit mooie open vlaktes van 3 km lang geen bomen enz de sneeuwschuivers maken mooie schanzen. en natuurlijk zijn alle vluchten goed vertraagd. nou nog hopen dat strakjes het fileleed meevalt.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Bij Schiphol lag er idd een meer als hier ( Delft) in de regio. Ben benieuwd of we kunnen snowkiten binnenkort.
|
|
|
geloof68
|
Net terug van een poging. Te natte sneeuw en te weinig wind. Nadat de 12m uit de lucht was gevallen, heb ik het maar opgegeven. Achteraf had ik eerder moeten gaan, toen waaide het nog goed door en was het kouder.
|
|
|
StefanoMallorca
Geen avatar
|
Op Scheveningen was het qua wind wel te doen met een grootte maat. Doordat het een tikje aflandig is wel minder stabiele wind. Maar omdat je niet wegzakt net als in water maakt het minder uit. Wel te weinig sneeuw. Toch een filmpje. :-)
http://vimeo.com/55095951
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Een tikje aflandig zegt Stefan dan Hij was fors aflandig, vandaar dat ik geen poging wilde wagen na vorig jaar. Ja het kan, maar met cleane wind heb je zelfs in 6kn nog veel plezier! Hopelijk is er morgen nog ergens een mogelijkheid, vandaag was jammer. Hopelijk hebben Ed en Jesse nog wat strepen getrokken
|
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Had mn kite opgepompt, boots aan, mezelf helemaal ingepakt tegen de kou en toen kwam ik erachter dat ik mijn trapeze was vergeten. Wat een K*T moment was dat.... Hopen dat er morgen nog te snowkiten valt, maar ik vrees van niet. Dus dan maar de hoop zetten op de kerst!
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb geprobeerd om met de vooruitzichten / verwachtingen en alle waarschuwings en paniektoestanden voor vandaag vrij te regelen. Niet gelukt en ik ben er dan ook niet rauwig om. Het dikke pak sneeuw bleef uit. D'r ligt nu in de omgeving Lelystad gewoon een beetje papperige natte toestand........
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zoals de wind er nu naar uitziet...wordt het zondag weer gewoon op water kiten!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Had mn kite opgepompt, boots aan, mezelf helemaal ingepakt tegen de kou en toen kwam ik erachter dat ik mijn trapeze was vergeten. Wat een K*T moment was dat....
Je doet je naam wel eer aan.......
|
|
|
Idefixe
|
Zoals de wind er nu naar uitziet...wordt het zondag weer gewoon op water kiten! echt wel
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben lekker aan het snowkiten geweest vandaag. Lag hier zo'n 7-10 cm denk ik. Tot aan het donker bezig geweest en een maatje van mij heeft er ook nog wat tricks gedaan. Sorry voor de kwaliteit van de foto's maar in de sneeuw gaat het niet zo makkelijk...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mooi dik pak en geen dooi! Waar was dat?
Zo mooi heb ik de sneeuw niet gezien
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mooi dik pak en geen dooi! Waar was dat?
Zo mooi heb ik de sneeuw niet gezien
Ja dat ga ik niet zeggen want dan heb ik morgen de weilanden vol... Nee zonder geheid, is in de betuwe, ongeveer 12km bij Tiel vandaan.
|
|
|
|
|
martimor
|
Ook heerlijk in provincie Groningen in de sneeuw lopen spelen. Helaas is er gisteren niets bij gevallen, maar er lag al genoeg. Heb ook wat beeldmateriaal, snel ff knippen plakken
|
|
|
|
|