Ben ook erg benieuwd naar de foto's van de fotograaf in het water; weet iemand zijn naam zodat ik hem kan contacten? Of is hij van hier en moet ik gewoon even geduld hebben?
Ik heb een aantal commerciële fotografen gesproken die bij het evenement aanwezig waren. Zo ook die mensen in het water.
Het is aan henzelf of ze er geld voor vragen. Probleem van fotografie is dat die spullen ontzettend duur zijn. Zo proberen ze de boel betaalbaar te houden.
Er waren zo veel mensen foto's aan het maken, en dit al tussen 11 en 3. Maar zie niet veel voorbij komen. Weet iemand er misschien nog staan op internet.
Er waren zo veel mensen foto's aan het maken, en dit al tussen 11 en 3. Maar zie niet veel voorbij komen. Weet iemand er misschien nog staan op internet.
Ik ga ook nog foto's online zetten, helaas is mijn internet niet al te snel dus nog even geduld. Deze zet ik gewoon op de Kitehigh Facebook. Wilt iemand ze in hoge resolutie hebben dan mag die mij mailen.
@Nick: Hierboven staan wat linkjes naar "oypo"-profielen van professionele fotografen die aanwezig waren waarop je echt honderden foto's terug kunt vinden
Het filmpje van onze big-air winnaar Willem vd Meij mag natuurlijk niet ontbreken:
@Nick: Hierboven staan wat linkjes naar "oypo"-profielen van professionele fotografen die aanwezig waren waarop je echt honderden foto's terug kunt vinden
Het filmpje van onze big-air winnaar Willem vd Meij mag natuurlijk niet ontbreken: