Idefixe
|
Sukkel....... ( volgens mij knapte z'n kabeltje / leash) Oneigenlijk gebruik van kitesurfmateriaal wat niets met kitesurfen heeft te maken maar wel weer ( negatief) op ons conto wordt bijgeschreven.........
|
|
|
|
|
Wil
|
Auwwww jaaa! Die komt lekker uit de lucht vallen. Hoeveel meter vrije val zal het wel niet zijn:x
|
|
|
FlyingHigh
|
Die gaat het wel voelen...pffff
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Er is idd een lijntje geknapt waar hij aan vast zat aan de mast van de catamaran waar dit vanaf gefilmd is. Blijft linke soep om zoiets te doen. (Al zou ik het zelf onder de juiste omstandigheden waarschijnlijk ook wel doen, maar dan moet ik wel zeker weten dat het materiaal in orde is)
|
|
|
BaSS
|
Zo, wat zo leuk begon.. Interne bloedingen erbij en je laat gewoon het leven..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach ja, beter 10 jaar leven als een tijger dan 100 jaar als een schaap
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Pfooee, ja je ziet en hoort hoe de kabel waaraan die aan de boot vastzat brak. Een goed voorbeeld waarom je dit eigenlijk beter niet moet doen De poster van de vid op vimeo: unconscious on impact but came round after 5 minutes. lucky the crew were so fast to respond. Some internal injuries and a week in hospital but now all 100% and riding as hard as ever ;-)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Releasen en hij had moeten duiken
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Manliften, hoe vaak moeten we nog zeggen dat het levensgevaarlijk is voordat er doden vallen?
|
|
|
|
|
geloof68
|
Tja echt snel reageert tie niet nadat de lijn breekt.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Wat had jij gedaan dan? Ik had misschien harder aan de bar getrokken, maar dat had vgm ook niet echt veel geholpen..
|
|
|
BaSS
|
Releasen en hij had moeten duiken Tim.. mocht ik jou ooit van deze hoogte zien komen dan verwacht ik wel een paar tricks voordat je released en overgaat in de duik. (tricks mogen ook na release, wat jij wil) Vanaf nu houden we je in de gaten. @Ride ik ga voor 100 jaar als een tijger!
|
|
|
|
kitemafkees
|
Manliften is gevaarlijk omdat het materiaal het niet goed aankan... wie debiel gaat dan bewust kiteloops maken terwijl hij aan 2 kanten vast zit! Wat een domkop, echt officieel een super domme gast!!
|
|
|
geloof68
|
Wat had jij gedaan dan? Ik had misschien harder aan de bar getrokken, maar dat had vgm ook niet echt veel geholpen.. De impact verkleinen, maar de bovenstaande techniek beheers ik (nog) niet.
|
|
|
rdeheld
|
Als de volgende keer zn materiaal wel in orde is, is het wachten tot ie de hele catamaran omtrekt.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Je ziet de kite al vervormen tijdens het loopen.. Hij is te zacht en wil daardoor niet upwind vliegen/sturen, lijkt het. Anders was ie gewoon opgevangen en zacht neergekomen
|
|
|
FlyingHigh
|
Lijkt ook wel of hij schrikt en de loop niet doorzet. Maar dat kan ook zijn wat jij zegt Eddie. Iig domme actie!!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Volgens mij spelen hier 2 dingen: Was hij niet meer verbonden geweest met de cat, was hij met dit windje (was daar überhaupt sprake van ) neverever zo hoog boven ziijn kite gekomen. En doordat hij de kite daardoor zover onder zich kreeg, was de donkey dick niet lang genoeg meer geweest of de kracht uiteindelijk te groot waardoor de QR sowieso naar beneden en uit zijn haak getrokken; Je hoort ook typisch dat 'klak' dat de QR eruit schiet... terwijl hij door de verbinding met de cat op dat moment nog steeds hoog getrokken bleef. Ach ja, waar houden we ons mee bezig... gewoon n mafkeezz Mag blij zijn dat i lekker plat viel en niet head first zijn nek brak
|
|
|