audi
|
Zou dit kunnen werken moet alleen nog 1 of 2 zij wanden in
|
|
|
Reodude
|
even bij vissers schermen/tenten zoeken die hebben behoorlijk grote formaten in het gamma ... dude
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mijn ervaringen met hetzelfde probleem... Probleem is niet zozeer hoe stevig en hoe groot een windscherm is, maar de windsnelheid! Vanaf zo'n 20kn krijg je veel turbulentie achter het windscherm (en elk obstakel), waardoor lichte zandkorrels toch voor veel irritatie gaan zorgen. Zelfs al zou het scherm schuin zijn (meer aerodynamisch). Kortom, behalve een dichte of tunnel tent blijft het behelpen en oncomfortabel voor je gezin De oplossing die ik nu gevonden heb, is een ander type board wat prima surft vanaf 6kn wind. Windscherm niet meer nodig
|
|
|
LennardK
|
De oplossing die ik nu gevonden heb, is een ander type board wat prima surft vanaf 6kn wind. Windscherm niet meer nodig Goed idee! Alleen ben ik bang dat mijn vrouw niet helemaal mee gaat in de financiële kant van dit idee.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Op Fuerte voorziet moeder natuur van een hoop stenen... In NL vind je ze helaas niet.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zelfs €799,- als je niet per se die wit/zwarte wilt Moet nog wel een board aan vast. Dit jaar maar eens gaatjes in de Shinnster boren Ik heb begrepen dat alle Shinn leveranciers de Zeeko foils gaan verkopen in combinatie met de shinn boards (die hiervoor geschikt zijn). De Shinnster is niet sterk genoeg, maar gelukkig heeft meneer M. Shinn daar een goede oplossing voor: een los verkrijgbaar carbon plaat welke het board voldoende steviger maakt. Geen idee of hij ook op de oudere boards past, maar wellicht met wat handigheid ook zelf te maken, of passend te maken.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zelfs €799,- als je niet per se die wit/zwarte wilt Moet nog wel een board aan vast. Dit jaar maar eens gaatjes in de Shinnster boren Ik heb begrepen dat alle Shinn leveranciers de Zeeko foils gaan verkopen in combinatie met de shinn boards (die hiervoor geschikt zijn). De Shinnster is niet sterk genoeg, maar gelukkig heeft meneer M. Shinn daar een goede oplossing voor: een los verkrijgbaar carbon plaat welke het board voldoende steviger maakt. Geen idee of hij ook op de oudere boards past, maar wellicht met wat handigheid ook zelf te maken, of passend te maken. Ik heb al wat geinformeerd
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zie je graag verschijnen op het water faxie, als alle anderen staan te wachten op meer wind
|
|
|
Faxie
|
Ik zie je graag verschijnen op het water faxie, als alle anderen staan te wachten op meer wind Als het goed is dit jaar. Maar heb nu net een 5m gehaald, en binnenkort m'n 9 vervangen. En heb ook nog nieuwe boots nodig eigenlijk...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Klinkt zoals ik twee jaar geleden...gaat hem niet worden Er komen dit seizoen vast wel een aantal tweedehands beschikbaar...
|
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Ik zie je graag verschijnen op het water faxie, als alle anderen staan te wachten op meer wind Als het goed is dit jaar. Maar heb nu net een 5m gehaald, en binnenkort m'n 9 vervangen. En heb ook nog nieuwe boots nodig eigenlijk... Ik heb nog wel een paar Ronix Parks voor je staan faxert. kom ik een keer de shinnster/foil bij je proberen;)))
|
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
ik zelf gebruikte altijd zo een groot formaat popup tent met lange plastic (30 cm) haringen voor op het strand. voor 2 personen veel te groot lol met 40 knopen ook niet meer in te vouwen ik heb nu een kleinere voor mij werkt dat prima.
als ik jou was zou ik een goed kwalitatief windscherm kopen en bv een paar penny peg ankers erbij dan staat die wel stevig op het strand.
|
|
|
Faxie
|
Ik zie je graag verschijnen op het water faxie, als alle anderen staan te wachten op meer wind Als het goed is dit jaar. Maar heb nu net een 5m gehaald, en binnenkort m'n 9 vervangen. En heb ook nog nieuwe boots nodig eigenlijk... Ik heb nog wel een paar Ronix Parks voor je staan faxert. kom ik een keer de shinnster/foil bij je proberen;))) Doe je ze weg? 43-44? M'n Jobe's vallen van ellende uit elkaar. Ik ga ze niet nog een keer laten repareren...
|
|
|
Bbtw
|
Ik zie je graag verschijnen op het water faxie, als alle anderen staan te wachten op meer wind Als het goed is dit jaar. Maar heb nu net een 5m gehaald, en binnenkort m'n 9 vervangen. En heb ook nog nieuwe boots nodig eigenlijk... Ik heb nog wel een paar Ronix Parks voor je staan faxert. kom ik een keer de shinnster/foil bij je proberen;))) Doe je ze weg? 43-44? M'n Jobe's vallen van ellende uit elkaar. Ik ga ze niet nog een keer laten repareren... Ik heb half jaartje geleden nieuwe franks gekocht. Die blauwe waren losgekomen op het frame van de boots. Heb ze wel opnieuw laten stikken dus zijn ze weer goed. Als je wilt mag je ze van mij gewoon gebruiken hoor.
|
|
|
|
|
|
Bbtw
|
Kortom om een lang verhaal kort te maken. Ipv een windscherm kan ik beter een foil kopen. Daar boots op schroeven en dan in een tent, ook wel wave cave? genoemd, gaan zitten omdat het te hard waait om mijn nieuwe foil uit te proberen? Ik koop dus maar een windscherm en goede strandharingen en kijken we wel wat we er van vinden. Sorry +1
|
|
|