Leuk Marco....
zit inmiddels op 20 sessies ( hou ze bij
)
80% van mijn draaien van heelside naar toeside en terug lukken nu, leer het beide kanten op aan dus linksvoor en rechtsvoor en begin nu op het punt te komen dat het beide zijdes even makkelijk gaat....
Gisteren voor het eerst een Tack geprobeerd ( geen succes ) en een stuk of 4 x een 360, ik draai wel helemaal rond en lig dan in startpositie maar is me nog niet gelukt om te blijven staan..
Ik vaar met de allvator 90cm mast met de freewave vleugel, dat is de surf M pro model, deze heeft enorme lift maar omdat die dun is ook nog behoorlijk veel snelheid, in het begin lastig maar nu superfijn...
Als board had ik de Gong 4,6, deze heb ik nu vervangen voor een Moses T38, nog iets korter, dunner en stijver, dit foilt super icm de Gong foil
Doordat het een klein board is zonder volume ben je wel verplicht alles foilend te doen want echt varen doet ie niet lekker
Het Gong board had ik helaas schade mee gehad aan de rail ( waarschijnlijk met mijn trapeze erop gevallen ), dit is wel onzichtbaar en professioneel gerepareerd maar toch zonde..
Het Gong 4,6 board gaat in de verkoop, dus mocht je iemand weten ervoor