kitewouter
|
wat morgen? baluwe stad?
|
|
|
KappuhH
|
wat morgen? baluwe stad?
morgen is er geen wind...
|
|
|
kitewouter
|
ik keek ff niet naar datum..
Wie o wie heeft een brunotti pro-x 2007 of 08 te koop?
|
|
|
Geronimo79
|
sorry heb wel wat beters
|
|
|
piede
|
Heb wel een ander super alround boardje voor je!
|
|
|
piede
|
Trouwens, mijn Suzuki swift uit '88 is ook te koop. Hij heeft een nieuwe apk en rijd nog goed. Verbruik is 1 op 16/17. Mag voor een spotprijs weg! Daar koop je nog niet eens een nieuw boardje voor...
Binnenkort te zien op Marktplaats.nl, maar kiters gaan voor natuurlijk.
|
|
|
KappuhH
|
sorry heb wel wat beters Geronimo geef me een seintje als je volgende week gaat varen. Zag dat je 3e boards krijgt om te testen dus zou graag ook even een testritje maken. (en een lift is ook niet verkeerd )
|
|
|
kitewouter
|
sorry heb wel wat beters en wat is volgens jou beter?
|
|
|
Geronimo79
|
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34321.0.htmldeze Gisteren voor het eerst getest door Nature, en die was hyperdepiep. (nou is ie dat bijna altijd hoor... maar de verwachting is goed. Hoogte lopen schijnt enorm goed te gaan, landen van loops schijnt erg makkelijk te zijn.) Zelf wacht ik nog even op de nieuwe lichting boards, die krijgen meer Stance mogelijkheden. Dus ik laat het je weten zodra ik ze heb. Zit er over te denken één dezer dagen weer te beginnen met dobberen. maar ga volgende week vrijdag nog op vakantie naar de sneeuw (EINDELIJK). En dat meerijden dat komt zeker wel goed. ah.. krijg net te horen dat dat dus al SNEL is die boards
|
|
|
KappuhH
|
Geronimo, is nu makkelijk te doen in een wetsuit hoor (alhoewel een drysuit natuurlijk nog comfortabeler is ) Zijn er nog mensen die morgen op Workum te vinden zijn? Windfinder superforecast geeft 20 knoopjes voor de hele dag: http://www.windfinder.com/weatherforecast/stavoren
|
|
|
|
KappuhH
|
Zondag Workum Dikke poeier Nog meer van de partij? Morgen wordt harder dan zondag hoor!
|
|
|
Gj
|
Zondag weer aan de 7!
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Pffff, morgen word harder dan Zondag. Maar Zondag aan de 7 ? Er staat nu een mooi windje 16-19, en ze geven voor morgen max 23 op ofzo. Dus zal wel gewoon boven de 20 zijn, alhoewel de wind wel hard aanvoelt en vlagerig of niet ? Is het al een beetje te doen zonder handschoenen ? Ik wil iig gewoon met me 10!
|
|
|
ES
Geen avatar
|
18-21 nu, dat kan toch haast niet vlagerig zijn. Ik hoor hier af en toe wel erg woei!
|
|
|
Krizze
|
Ik hoor woef, n hele dikke woef n hond denk ik
|
|
|
skyhigh as a
|
watn DERK!! maandag en dinsdag is er WOEF
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Het ziet er voor morgen ook nog wel goed uit waarschijnlijk!
|
|
|
|
|
Gertjan
|
Zondag middag wind en zon volgens windfinder 20 knopen en windkracht 4-6 volgens weeronline
wie gaan er en waar? zie workum wel zitten.
|
|
|
Geronimo79
|
jah ik wil wel... maar waar.. noordwest wind is niet geschikt op zuidlaardermeer toch? misschien delfzijl?
|
|
|
Gertjan
|
hoezo noordwest, volgens mij west tot zuidwest
|
|
|
Geronimo79
|
guru heeft het over noordwest evt west