fuerteventura kenners

haatwinter

Juli 03, 2006, 17:21:45
edit2Rapporteer  
He mensen

Ik ga in augustus naar Fuerta en verblijf in het Playa appartementen/hotel complex...dit ligt aan de kant van flag beach. Ik vraag me af of het nodig is om een auto te huren of ligt flag beach op loop afstand. Als ik de lucht foto van Correlejo bekijk lijkt me de afstand toch echt te groot om te lopen. Wie o wie heeft de info die ik zoek...
Oh ja en als iemand wat kan vertellen over wind...ook altijd goed natuurlijk.....
Mzzl
Jef
-jeroen

Antwoord #1 Juli 03, 2006, 17:28:00
edit2Rapporteer  
Autootje huren is natuurlijk altijd handig, vooral als je ook nog naar andere spots wil of wil gaan golfsurfen aan de Noordkant... Voor flagbeach is het echt niet nodig, huur gewoon voor een week een fiets, kost bijna niets en 5-10 minuutjes fietsen naar Flagbeach....
Wel even heet met een boardje +kites maar in ieder geval lekker goedkoop...

Veel plezier
slufterhufters.com

Antwoord #2 Juli 03, 2006, 17:38:39
edit2Rapporteer  
www.flagbeach.com

http://fuerteventura.startpagina.nl/

Huur een auto, zal wel moeten, is te ver lopen, soms als er geen wind is op Flagbeach dan rij je naar El Cottillo.

Martel is de goedkoopste, hebben een paar kantoortjes in de stad.

De wind is 90% tussen de 4 en 6bf sidesore van links.
Geen wind op Flagbeach, rij dan naar El Cottillo, is aan de andere kant van de Noordelijke punt op het eiland, 80% kans dat er daar een 5bf staat, dan heb je wind van rechts en er kunnen flinke golven staan.

Google Earth is weer bijgewerkt, je kan nu goed de hele stad en Flagbeach zien.
xray

Antwoord #3 Juli 03, 2006, 19:19:43
edit2Rapporteer  
Cotillo is wel vlageriger overigens.

Auto is zeker aan te raden inderdaad, El Cotillo is bijna 20km, dat doe je niet even op de fiets!
Daarnaast is met 30 graden een kwartier zeulen met je spullen al veel!

Ik had een C3 gehuurd ter plekke op het vliegveld maar als je in juli gaat is het waarschijnlijk wat lastiger om een auto te regelen dus dan zou je het van te voren kunnen doen.
robin..

Antwoord #4 Juli 03, 2006, 22:14:33
edit2Rapporteer  
heey ik ga in augustus naar fuertevenrura om te kitesrufen heb gehoord dat er goeie wind is michien zie ik daar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.