Ik belde met Flybrazil en betaalde E560!!!! Hoorde van anderen dat het soms nog goedkoper kan via hen. Op de website staan alleen packaged maar ik wilde graag zelf mijn hotel uitzoeken......
Zeer binnekort kom ik samen met mijn vriendin aan in dit paradijs. Na vier jaar sparen, en 10 maanden rondreizen, zitten we voor vijf maanden in Cumbuco. Mooi toch?
We moeten nog wel effe op zoek naar wat nieuwe spullen, onder anderen twee boardjes, trapeze, en kites. zo goed als alles dus. Is er buiten Best nog iets te krijgen in Cumbuco? Buiten zes weken Mui Ne, hebben we niet veel ervaring, maar we hopen in Cumbuco wat bij te leren. In ieder geval tot binnenkort dan.
Ook in Majorlandia is wind, daar kun je met een groep van 10 personen goedkoop verblijven voor € 12 p.p.p.d., de tickets blijven natuurlijk hetzelfde, zie www.menso.100.nl
Ik belde met Flybrazil en betaalde E560!!!! Hoorde van anderen dat het soms nog goedkoper kan via hen. Op de website staan alleen packaged maar ik wilde graag zelf mijn hotel uitzoeken......