JorritPi
|
Hoe maak je zo'n poll?
|
|
|
xray
|
Als moderator is dat gewoon een optie...
|
|
|
J-D
|
Gestemd! 21-24 jr
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
is het de bedoelling dat je zegt hoe oud je zelf bent of hoe oud je denkt dat de gemiddelde bezoeker is???
|
|
|
xray
|
je eigen leeftijd en hierbij kijkende naar je geboortedatum, niet naar je geestelijke leeftijd!
|
|
|
Ruben..
|
Gestemd.. onder 16.. wordt zaterdag 15
|
|
|
KiteDemon
|
Moewaaaahaaaa....ik wil niet lullig doen, maar denk dat je met 40 + ook wel aardig scoort. D.w.z.....als de 40+ers ook hier op reageren.
|
|
|
|
BasO
|
Gestemd, 16 of jonger. Ben 14 (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
Moewaaaahaaaa....ik wil niet lullig doen, maar denk dat je met 40 + ook wel aardig scoort. D.w.z.....als de 40+ers ook hier op reageren.
en zelfs 45 + gaat ook nog wel lukken hoor (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
FER ben jij dan al 40 plus......Damn....wat eet jij...
Hahah
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
gestemd Ik wist niet dat ik al zo oud was want ik val nu in het gat tussen 31-75 (shame_kitesmiley)
|
|
|
T.J.
Gast
|
Altijd al eens willen weten
|
|
|
Mundaka
|
Gewoon 27, niet dat leeftijd er echt toe doet. Veel van de pro´s zijn rond de dertig, en ouder! dus hebben we nog tijd zat om dit onder de knie te krijgen...
Mundaka
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nu moeten ze op HANGLOS ook ff z'n POLL plaatsen dan kunnen we het verschil zien : Ik gok dat kitehigh de meeste 25+ heeft
|
|
|
xray
|
hanglos staat er al....daarom ook deze!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nu moeten ze op HANGLOS ook ff z'n POLL plaatsen dan kunnen we het verschil zien : Ik gok dat kitehigh de meeste 25+ heeft Gevoelsmatig ga ik met je mee, MINI-ME! Ben benieuwd of het ook echt zo is.
|
|
|
xray
|
25+ 35%HL om 46%KH tot nu toe...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
25+ 35%HL om 46%KH tot nu toe...
Ja maar de meeste gasten moeten nog van school komen en kunnen we dus pas vanavond echt goed zien wat het verschil gaat worden...... Natuurlijk is het wel zo handig dat je mee doet aan de poll van de site waar je 90% van de tijd te vinden bent.... voor mij is dat nog altijd kitehigh
|
|
|
kootsie
|
Ik zit in de categorie 43 of jonger
|
|
|
|
slemper
Geen avatar
|
39 jaar (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) geen commentaar graag
|
|
|
Alferink
|
39 jaar (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) geen commentaar graag
Aghh Harry beult hem ook nog keihard op deze bejaarde leeftijd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
bijna 16...
|
|
|