Roel272
|
Zeker nummer 12!!!!!!!!
|
|
|
NickY!
|
nummertje 9 for me
|
|
|
eelke
|
12!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
VincentC
|
Wat is de tussenstand atm Gillion?
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Nou als ik het goed heb gezien ligt nr 12 aankop gevolgd door nummer 9, 11 , 2
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
nr 12 is wel grappig maar je zoekt gewoon een koe op op het internet en plakt die in paint Ik heb het meer voor eigen creaties (hangloose_kitesmiley) Zo simpel is t niet want hij moet ook de juiste kwaliteit hebbe
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Zeer vette ontwerpen zitten er tussen! Naar mijn mening zijn er wel veel boardjes, met de 3e kiteboard shizzle erop (te groot, nadrukkelijk aanwezig) Persoonlijk vind ik 9,10 en 12 de mooiste. Daarbij vind ik 12 lekker origineel en verdient daarom mijn voorkeur. Ehm kijk eens naar Nobile gek daar staat t over je hele board:|
|
|
|
LOEN
|
nr 12 is wel grappig maar je zoekt gewoon een koe op op het internet en plakt die in paint Ik heb het meer voor eigen creaties (hangloose_kitesmiley) Zo simpel is t niet want hij moet ook de juiste kwaliteit hebbe Als je weet waar je moet zoeken is het wel zo simpel :
|
|
|
RudyRudyRudy
|
Zitten mooie designs tussen... vooral de 17e vind ik subliem. Nummer 5 komt op plaats 2.
Hoe kan je stemmen?
|
|
|
Morres
|
die spitfire lijkt idd verdacht veel op het design van templar
|
|
|
snean
Geen avatar
|
die spitfire lijkt idd verdacht veel op het design van templar
Oja, heb hem gewoon uit het koppie gedaan hoor, maarehh waar kan ik die van templar zien want je maakt me wel een beetje gieuwsnierigIk heb hem gezien op http://www.northernair.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=286 maar in alle bescheidenheid vind ik mijn ontwerp er niet echt op lijken en stiekum vind ik die van mezelf ook mooier
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Zitten mooie designs tussen... vooral de 17e vind ik subliem. Nummer 5 komt op plaats 2.
Hoe kan je stemmen?
you just did
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
vind die van Snean ook vetter :-D
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Zo alle designs mooi gerescaled:D
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tip van Kees: ff met shift ingedrukt op reload knopje drukken (3/4 rond pijltje) als je op pagina 1 staat (cache refresh) dan zie je alle boardjes netjes op maat met dank aan 3e kiteboarding de photoshop wizard - hey Gideon je hebt toch wel een legale photoshop he!!! wie niet.
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
hahahah
YeaH wie niet :-D
Heb zelfs legale Dreamweaver :s
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
@ Bart13 Je vind het niveau laag, maar zelf kun je geen ontwerp maken zonder je brushes? 'k heb weinig tijd en dacht kan er wel snel ff een in elkaar zetten, maar toen ik zag dat de brushes die ik had niet zo groot wouden ben ik gestopt
|
|
|
martijn
|
wie heeft er nou gewonnen?
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
Niemand nog we zijn nog bezig met voten maar het ziet er naar uit dat el rudo gaat winnen
|
|
|
|
|
martijn
|
ugug, de 21e zou het bekend worden;)
|
|
|
Stanley
|
Hoi ik MOET toch ff één keer op mijn eigen designs stemmen dus stem ik voor 9 en 11 maar als ik een moet kiezen wordt het toch 11 SPITFIRE!
Alleen erg jammer dat dit geen spitfire is. Maar een P-40Thomahawk met het kleurenschema van de the flying tigers. Maar maakt de print er niet mooier om maar mijn vote gaat naar nr 3
|
|
|