Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Jij haalt nu de NL fabrieksprijzen omhoog maar iedereen weet dat fabrieksprijzentegenwoordig niks meer voorstellen. Je krijgt overal gewoon korting op.
Ik heb de Core GT en echt wel minder betaalt als dat. Tevens heb ik aanbiedingen gezien van de Waroo die goedkoper zijn. Maar ze zijn niet duur nee dat klopt. De X-ride is wel 1 van de goedkoopste van wat ik gezien heb.
Vind het enkel schandalig dat ze de 2009 Kahoona willen aanprijzen als de 2010 kahoona die pas ergens in Februari zal komen. Mensen die dat niet weten worden wel makkelijk opgelicht zo. Denk je een nieuwe 2010 kite te kopen blijkt hij uiteindelijk overjarig te zijn.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik heb net bij Board worx een nieuwe north evo 2009 10m gekocht.
voor 547 euro verzendkosten inclusief, dat is wel effe 200 euro goedkoper dan bij ons en dan in Duitsland.
|
|
|
|
|
DM2008
|
Die heb ik inmiddels ook daar aangeschaft. King1 werkt nog steeds mensen ! De Trax 4 is echt helemaal top, had je gelijk in! Ik vind de pads erg prettig btw, maar kwam dan ok van harde Crazyfly 08 pads.
|
|
|
El Banditos
|
Heeft iemand nog tips mbt pads&straps? Zoek lekkere zachte pads met een teenbalkje en hielrandje. En de wat grotere comfortabele straps. Heb na elke sessie last van een gevoelige en soms wat opgezette wreef.
|
|
|
Morres
|
Die heb ik inmiddels ook daar aangeschaft. King1 werkt nog steeds mensen ! De Trax 4 is echt helemaal top, had je gelijk in! Ik vind de pads erg prettig btw, maar kwam dan ok van harde Crazyfly 08 pads. King1? korting? gratis verzending? Wil miss. ook nog schoentjes van oneill (wil niks anders meer) dus die wil ik dan miss. ook nog bestellen naast de gloves.
|
|
|
Silly
Geen avatar
|
Iemand nog adviezen voor een wetsuite-je.
Denk aan een 5/3 of 5/4.
En die dry suite is wel echt vet goedkoop. Iemand ervaring mee?
|
|
|
Morres
|
wetsuit? O'neill Psycho I/II zie 2009model psycho 1 voor 150pond staan. Echt mega goed pak. Verschil tussen I en II is geloof ik dat II nog meer panelen heeft en andere sluiting..weet dit niet zeker, heb gewoon de II gekocht voor de zomer, voor 255incl verzend. Boardwise.com
|
|
|
martijnc
|
wat draag in je in deze tijden dan morres?
|
|
|
Morres
|
datzelfde pak, is een 5/3 overigens. Voorheen droeg ik al lang 2 pakken(short+winterpak) bij temperaturen onder 10graden. Maar dit pak past zo goed en is zo heerlijk warm. Heb overigens geen aandelen in oneill
|
|
|
|
Mario
|
Heeft iemand nog tips mbt pads&straps? Zoek lekkere zachte pads met een teenbalkje en hielrandje. En de wat grotere comfortabele straps. Heb na elke sessie last van een gevoelige en soms wat opgezette wreef.
ik kan je flysurfer/flyboard straps/pads aanraden ,lekker zacht en makkelijk te verstellen
|
|
|
|
Morres
|
ik heb dat pak voor 149 gezien, zal als ik thuis ben ff zoeken, heb het adres opgeslagen. grt1
|
|
|
|
|
|
kees69
|
Silly ik heb wel interesse om samen de Psycho te kopen. Moet wel een XL hebben, maar zie als je verschillende maten ingeeft het gewoon 159 blijft. Laat maar horen als je aktie wilt ondernemen. Mijn email is kvdl69@hotmail.com
|
|
|
Jelke
|
Ben zelf opzoek naar een Psycho II na wat rond kijken op de links van Morres contact gezocht met Freakfish. Kreeg ik uit eindelijk deze mail terug. We regret to inform you that due to circumstances out of our control, Freakish Surf Shop has now ceased trading.
If you have a gift voucher / credit note please contact our agents at the address below:
#########
We are sorry for any inconvenience Wel gek hun hele website is nog online
|
|
|
Morres
|
das raar, maar die andere links zijn allemaal wel actief. Zag laatst 2010model voor 2010 euro, bij wetcuitcentre geloof ik
|
|
|
|
Morres
|
oops 210euro dus
|
|
|
|