Gijsbert hier is weer terug van kitetrip Leucate!
na donderdag aangekomen te zijn in Leucate was de wind toch wel wat veel.. 6 meter was te groot.. toen maar doorgereden naar een plek dicht bij, daar was wat minder wind en konden we met een 9 knallen! heerlijk vlak water, met een mooie 25 knopen wind! en dat bij een tempratuur van 19 graden! je vraagt je toch af wat we hier nog in NL doen met onze droogpakken..
de volgende dag met iets minder wind met een 11 kunnen knallen, wederom weer met een heerlijk weertje erbij!
helaas de dagen erop minder wind voorspeld, en dus zijn we weer terug ipv dinsdag.. eventjes 1400 KM heen en 1400 terug rijden voor 2 kitedagen.. naja we hadden het er voor over om weer een keer met lekker weer te varen!
Meerdere sprongen geprobeerd, de dubbele backrole beheers ik nu, alleen mijn eerste poging voor een kiteloop uitgehaakt mislukte behoorlijk.. gevolg met head first richting water van 20 cm, gelukkig met mijn schouder geland ipv het hoofd
naja.. laat de zomer maar komen!! ik ben er klaar voor!
de volgende keer (a.s. zondag?) als het weer waaid ben ik er weer bij hier! inc de schoentjes en cap.. bummer..