Benjooh
|
Vrijdag eind v/d ochtend waarschijnlijk weer terug uit Delft, hoop dr vrijdag(middag) en zaterdag ook bij te zijn!
|
|
|
Melanie
|
hej guys!!
Hoessie daar? als iedereen ff een wind dansje willen doen voor 27 juni? want dan ben ik terug en wil ik het water op! weet iemand waar ik in de buurt van joburg kan kiten?! ben nog ff op zoek naar een plek waar ik wat uurtjes kan spenderen in juni!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
hej guys!!
Hoessie daar? als iedereen ff een wind dansje willen doen voor 27 juni? want dan ben ik terug en wil ik het water op! weet iemand waar ik in de buurt van joburg kan kiten?! ben nog ff op zoek naar een plek waar ik wat uurtjes kan spenderen in juni!
Bij Joburg wordt veel onderzoek gedaan naar Witte Haaien. Denk dat de biologen daar je wel kunnen tippen.....
|
|
|
CeesV
|
De voorspellingen voor dit weekend zien er leuk uit voor het Zuidlaardermeer: 21 graden, zon en een goede windkracht 4! Een bbq en wat pils erbij en de dag kan niet meer stuk!
|
|
|
martimor
|
zaterdag verjaardagsfeesje van mijn kleine meid. <-- ze kan niet wachten zal maar niet te vaak naar de bomen gluren dus hoop dat er zondag nog wat wind over is, maar ziet er niet best uit @melanie, having fun? volgens mij moet je een behoorlijk end rijden om daar ergens te kiten...
|
|
|
Jimmy
|
Vrijdagmiddag en zaterdag de hele dag maar richting het ijsselmeer denk ik
|
|
|
Gj
|
Jimmy jij niks jood. jij reageert niet eens op facebook ik dacht eem samen rijden vrijdag
|
|
|
Jimmy
|
Ja, is prima. We kunnen wel samen rijden vrijdag!
|
|
|
RaileyRandy
|
gaan er deze week nog mensen kiten?
|
|
|
Gj
|
Ait ik ga donderdag en vrijdag en zaterdag. . Vrijdag heb ik dus nog 1 plek vrij in de auto en donderdag nog 2 wie mee wil mag mee.. uiteraard benzine spliitn.
|
|
|
martimor
|
ha, kan morgen ochtend toch nog ff varen. nog meer mensen @zuidje aanwezig.
weet nog niet hoelaat aanwezig, denk rond 10 uur. ik moet om 13.00 weg, middagdienst...
|
|
|
Gj
|
Morgen nog 1 plek vrij in de auto! Martimor nog bij www.surfcenter.nl geweest?
|
|
|
Benjooh
|
Vrijdag eind v/d ochtend of begin v/d middag nog mensen die richting IJsselmeer gaan en een plekje vrij hebben?
|
|
|
skyhigh as a
|
ik vind echt focking veel scheldwoorden oke, maar niks jood vink dan weer beetje
ASO GJ !!!
|
|
|
Lude
|
Vrijdag eind v/d ochtend of begin v/d middag nog mensen die richting IJsselmeer gaan en een plekje vrij hebben? Zoals het nu lijkt wel! Nieuwe zeekoetjes uitlaten
|
|
|
skyhigh as a
|
zo nog effe naar zuidje, kiekn oft wa is.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgen dagje vrij. Gan er nog mensen morgen naar Zuidje?
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg en tussen 3 en 5 benk er weer morgen als er wind is. zaterdag vol zuid, dus weer zuidje
|
|
|
Rofl
|
Morgen nog 1 plek vrij in de auto!
Ik rijd al mee vrijdag? of had je mij nog niet meegeteld
|
|
|
Gj
|
J.tump en ik rijden zo naar mirns. of naar Workum nog onbekend we zient wel maar er wordt vandaag iig gekite! en morgen en oja zaterdag ook:D
|
|
|
Benjooh
|
Is't eigenlijk alweer een beetje te doen op blote voeten?
|
|
|
skyhigh as a
|
effe leuk, straks weer effe naar zuidje van 3 tot 5
vol zuid!!! wordt mooi!!!!
|
|
|
Gj
|
Benjamin hoe ga jij heen naar t ijselmeer?
|
|
|
Benjooh
|
eind van de ochtend, ergens tussen 11:00 en 12:00 met Lude
|
|
|