RaileyRandy
|
wat een lekker dagje, een sessie voor in de boeken. en nog gezellig ook.....
|
|
|
martimor
|
yep, kite wordt sneller, en low-end wordt minder. je liftmoment is ook korter.dwz met langere lijnen legt je kite meer meters af als je terugstuurt voor een sprong meestal met kleinere maatjes in veel wind vaart men zonder die extensions. Was weer een gigantisch fijne dag. wat ben ik blij met mn 7-tje. heerlijk... was weer top jongens helemaal kapot van `t kiten, mott`n we ook nog een auto aanduwen
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Loog was Epic (wendy_kitesmiley)Toen het water afnam was het super vlak en een super windje heb wat foto's gemaakt dus die post ik nog wel ff
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
jaaaa was zeker lekker @lauwersoog, eerste keer daar, maar was helemaal top!!
@Ruud, je hebt PB!!
|
|
|
|
zjunnusun
|
schier was schier. Is wel ondieper/krapper geworden volgens mij?
|
|
|
Jelke
|
schier was schier ja ;-) Volgens mij komt het ook omdat de wind vandaag NO was, bij NW stuwt de wind het water wat meer de lagune binnen.
|
|
|
leonmeijer
|
Lauwersoog rules! Twee dagen vette wind en goed voor een super sessie!!! Top!!
|
|
|
Lude
|
Helemaal tegek, twee dagen lekker varen! Echt dikke spierpijn nu
|
|
|
GB
|
Jup.. pas weer een mooie ervaring rijker.. tijdens de landing van een big air knapten de binnenste 2 lijnen van mijn bar, (nu voer ik ook een vrij grote kite voor die wind) maar omdat die 2 lijnen knapten, kwam alle kracht op de stuurlijnen, gevolg, daar knapte er ook 1 van.. gevolg van het gevolg, huilen met de pet op! nu maar weer opzoek naar een nieuwe bar met lijnen, iemand een best bar te koop? liefs inc lijnen!
|
|
|
Lude
|
Oei... zonde! Waar zijn ze gebroken? (opnieuw sleeven is geen optie?) Heb je toch geen nieuwe bar voor nodig? Gewoon setje nieuwe lijnen kopen voor die bar
|
|
|
Melanie
|
heeee!! mennn wat mis ik het kiten! zit ik hier in Afrika kan ik niet eens kiten, wil ik hier kiten kan het niet door de krokodillen en de nijlpaarden! nou 26 juni weer mijn voeten op nederlandse bodem, 28 juni hoop ik dat ik met mijn voeten weer op me boardje sta! iemand hier nog tips voor kiten in de buurt van Joburg? Cape town is te ver omdat ik er maar 5 dagen ben!
|
|
|
keessie
|
Jup.. pas weer een mooie ervaring rijker.. tijdens de landing van een big air knapten de binnenste 2 lijnen van mijn bar, (nu voer ik ook een vrij grote kite voor die wind) maar omdat die 2 lijnen knapten, kwam alle kracht op de stuurlijnen, gevolg, daar knapte er ook 1 van.. gevolg van het gevolg, huilen met de pet op! nu maar weer opzoek naar een nieuwe bar met lijnen, iemand een best bar te koop? liefs inc lijnen! GB, Ik heb net kitelijnen op voorraad genomen. Aardig scherpe prijzen vergeleken OEM, en van zeer goede kwaliteit. Pm maar bij interesse! groeten Keessie
|
|
|
martimor
|
@Melanie denk dat je kiten in Johannesburg kan vergeten (nog steeds ) 1 kiteschool daar, en hiermee adverteren ze: Kiteschool Prestige runs kitesurf lessons in JHB at the local cable park for intro courses and then does tours to places along the eastern coast of South Africa and Mozambique. This gets the beginner going and the more advanced people progressing verry fast as no matter what the wind in doing there is board time right from the word go. The instructor has over 6000 hours of experiance and is a competitive kiter as well. even een middagje aan de kabel is ook leuk (bij gebrek aan beter)
|
|
|
GB
|
morgen @ loog denk ik! windguru+windfinder zijn positief! meer mensen?
|
|
|
Gj
|
wij zijn @ spot x
|
|
|
GB
|
Oei... zonde! Waar zijn ze gebroken? (opnieuw sleeven is geen optie?) Heb je toch geen nieuwe bar voor nodig? Gewoon setje nieuwe lijnen kopen voor die bar nou het depower gedeelte (zie foto) die is geknapt.. hoe het kan, geen idee! @ keessie, is dat en bar inc. lijnen? enig idee wat het ongeveer gaat kosten?
|
|
|
Wim uit Assen
|
morgen @ loog denk ik! windguru+windfinder zijn positief! meer mensen?
Lauwtje lijkt me wel wat. Kan ik nog iemand meenemen? Ik rij over Groningen.
|
|
|
Jimmy
|
Ik woon sinds kort ook in Assen.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Lekker makkelijk! Nou, wil je mee morgen?
|
|
|
Jimmy
|
Nee, sorry geen tijd. Ik moet morgen werken en studeren.
|
|
|
Starvin
|
ik was ook wel van plan om naar lauwersoog te gaan
|
|
|
Gj
|
Kees heb je ook extra dikke lijnen? 300KG?
J. tump en ik zijn morgen op xyayx.woa..
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Gaan er morgen mensen naar loog of workum ofzo? Dus heeft iemand misschien een plekje over in de auto? Ik kan wel naar CS, Groningen komen.
Groeten
|
|
|