Gj
|
Ait, net terug van workum was weer lekker zoals het nu lijkt ga ik vrijdag ook, ik heb dan 2 plekken vrij in de auto wie wil mee rijdne?
Gister was echt khak op x, wat had jij nou dan chriss?
|
|
|
skyhigh as a
|
vond het wel tof op X, alleen die chop beedie veul nog eeum gezelli int campertje van Waltor en nog heerlijk gerollebolt met Rolf in de schapeschijt (kan nie beterrrr) bedankt Rolf dikke x
|
|
|
|
-MAARTEN-
|
Morgen ZLM! Eindelijk weer t woater op...
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm 9 om 24 knopen om 17.00....
ben dan vrij, wil wel eem koekeloeren
beter maartn, jij had toch ook al een blessure? nait best da loopm hahah
|
|
|
-MAARTEN-
|
hmmm 9 om 24 knopen om 17.00....
ben dan vrij, wil wel eem koekeloeren
beter maartn, jij had toch ook al een blessure? nait best da loopm hahah
zag op windguru (ingelogd) ZLM 17.00 uur 16 om 26 knp....zou mooi zijn als dat gaat lukken Walter en ik zijn daar ook om 17 uur had idd een gat in m'n trommelvlies...na een mislukte loop hard gecrashed op x....maandje niet kunnen kit'n...gister bij de dokter geweest voor controle...conclussie: gat weer dicht gegroeit!
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Gister was ik om 1900u op loog, guru gaf 17 tot 24kn aan, echter was t praktisch windstil. Loog is voor mij een nieuwe spot, maar komt t vaker voor dat guru er zover naast zit? Is er een manier om de wind beter te checken daar?
|
|
|
GB
|
Gister was ik om 1900u op loog, guru gaf 17 tot 24kn aan, echter was t praktisch windstil. Loog is voor mij een nieuwe spot, maar komt t vaker voor dat guru er zover naast zit? Is er een manier om de wind beter te checken daar?
Meestal kijk ik op kiteweer.tk en op de dag zelf bij knmi actueel. gewoon een combo maken tussen meerdere windsite's Vanmiddag richting ZLM denk ik! even kijken hoe het daar is
|
|
|
Lude
|
meteo24.nl is ook wel redelijk acuraat. Windfinder voor lauwersoog kun je altijd een paar knoopjes bij optellen, het waait daar bijna nooit zachter dan voorspeld (behalve als er veel buien zijn, die willen de wind soms wat tegen houden).
|
|
|
Walt0r
|
zlm was tof, Rico's kapper was er ook, toffe peer.... de ouwe vrije vogel... vrij vrij ... ik voel me vriiiiiijjeejjijjjjjjjj hahahah
|
|
|
|
skyhigh as a
|
whahhaaaa nou die Arie mocht ie direct oprokuh, weetnie wa die gast allemaal daarvoor op zn lip heeft gehad in die bozzies... whaahaaaa frei, ik foel me so frei!! unt die lekkere hollandse Piets Hein sieht so gut ausss da oben in die luft (zei die gast de hele tijd )
|
|
|
Jelke
|
Iemand nog tips voor een mooie locatie om een weekje te kitesurfen ?
maximaal 1 dag rijden met de auto. vorig jaar zijn we al op Fehmarn geweest we willen nu wat anders.
|
|
|
Gj
|
morgen naar workum wie wil mee rijden?
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
morgen nog iemand naar loog? ziet er wel goed uit..
|
|
|
|
Gj
|
ja ricardo kan echt hoog loopen,
morgen nog mensen naar workum? die mee willen rijden?
|
|
|
martimor
|
heb helaas geen loop-foto`s van Rico. wel filmpjes, dus misschien als ik tijd heb ff wat screenshots er uithalen. morgen kiten @ paal 17
|
|
|
Lude
|
Walter je hebt die fotos ws niet gedeeld, ik mag ze niet zien van picasa.
|
|
|
skyhigh as a
|
moet je morgen lesgeve ofzo GJ?? is ja heelmaal gain wind, naja.. 10 om 15 knopies
of heeft windguru pro de boel weer omhoog gekickt?
geef maar op Walter, die poezieloeps van mij moetn veel hoger voordak een voto instuur
paal17?? waar gaat de reis naartoe, wil ook mit is er wind??? mok mie nie gek!!!
|
|
|
martimor
|
Zit lekker op texel
|
|
|
skyhigh as a
|
das me te ver, doe klode veelplezier daaro man
|
|
|
peter.
|
verwacht jij morgen wind gj?
zit de hele week al te wachten..........
|
|
|
skyhigh as a
|
haha yo peter man, dan benk dus nie de enige. gauw weer es knalle man, lang gelede
|
|
|