martimor
|
Ik ben morgen met Randy aanwezig op spot X
|
|
|
Lude
|
Wind valt morgen ochtend voor zlm wel een beetje tegen..
Nog luitjes die zin hebben om wat eerder naar spot-x te gaan? Iets meer op de hoek kun je gewoon de hele dag varen!
|
|
|
martimor
|
Wij zijn er tegen 14.30, lude Hele dag rockuh
|
|
|
Wim uit Assen
|
Blijft beetje weinig tijd over, als begin = 14.30 uur. Ik wil nu eens een lekker dagje maken.
|
|
|
martimor
|
het is na 19 uur hoog water, dus ik rij niet eerder weg dan 20.00. Dus genoeg tijd wim, en véél beter qua wind.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Tja, als ik de enige ben voor Zlm, dan ga ik naar Workum.
Edit: Ik ben ook gek om helemaal naar Workum te rijden: ben gewoon in de middag op ZLM-zuidkant. Mooie wind en zie wel wie er nog meer is.
|
|
|
Lude
|
Sorry Wim!
Ik heb morgen nog even contact met Lodewijk.. misschien zijn we er iets eerder, en anders om 14:30 spotje x!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Ik ben op workie vandaag, zie wel of er meer komen... LATERRRRRRRRRR
|
|
|
Shark
|
Yo ga ook naar spot X!
|
|
|
|
skyhigh as a
|
veel plezier gasten, ikke vanaf morgen 2 weekn vrij duzz kaitn is beln
|
|
|
Wim uit Assen
|
Zuidje was 2e helft van de middag lekker!
|
|
|
martimor
|
spot x was gruwelijk, 4 uur op t water gestaan, en helemaal gebroken. dikke loopzzz gedraaid, dus ook heel hard op mn bek gegaanzal kijken of ik van de week tijd kan maken voor een filmpje.
|
|
|
Shark
|
Was em weer dikke dag op X toffe jumpjes dik werk gehad aan de 11 Die Krizze nam nog em een slok zeewater en legt vervolgens een dikke rooie pannekoek op de dijk
|
|
|
Krizze
|
Wat weer n daggie zeg Handen vol aan de 12 en dikke zon Tsjaa, schrok eerst wel ff Tjarky, bloed!!?? ....... o neejj, heb ja tomatensoepie gegeten....whahahaha Topdagggg GJ........mietjuhhhhhh
|
|
|
Lude
|
Hahawat n actie! Super lekker vandaag! Morgen weer? Ricardo?
|
|
|
skyhigh as a
|
heb weer veul te veul gemist zie ik alweer.... ja morgen zeker weer, alst wind geeft tenminste dinsdag dikke wind zoalst er nu voorstaat
|
|
|
Mark04
|
Mannen, ist alweer te doen op het IJsselmeer zonder schoentjes, handschoenen enzo? Ben van plan morgenmiddag naar Mirns te gaan.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
nou wel fris.. schoentjes raad ik wel aan.
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmmm nie echt veul wind vandaag, wie weet nog effe flyboarden
morgen wilk ook eeum dik rocke. heb al wel zonder handschoenen en schoenen gevaren, maar langer als 2uur houk et nie vol
|
|
|
skyhigh as a
|
spotje x eeum checke, rond half3 daarrrr
|
|
|
leonmeijer
|
Zondag was het echt vet op Sport x! Een pak van 3mm is nog net iets te fris. Heb nog een aantal foto's gemaakt en zal die binnenkort ff online zetten.
Mazzel
|
|
|
kitesurfer2000
|
Gistern waren er veel aan t varen zonder handschoenen (workum).
|
|
|
Lude
|
Het kan wel.. maar is niet heel fijn, ik vaar nog lekker met.
Wel weer ff tof op spot-x, leek wel een dierentuin met die gekke veendammers ;-).
|
|
|