skyhigh as a
|
huh niks van gemerkt vond topdag , morgen naar mirns met krizze en der tjarkmeister
|
|
|
Lude
|
Haha, dat kwam omdat je met een emmer op je kop rond voer! Have fun vandaag!
|
|
|
Mark04
|
Bedankt voor de reacties , schoentjes en handschoenen zijn mee. Tot vanmiddag op Mirns.
|
|
|
skyhigh as a
|
ow ja, vandaar we gaan vandaag iemands eerste kitezezzie vant jaar zien ofnie Mark
|
|
|
KappuhH
|
Morgen nog iemand Mirns ofzo?
|
|
|
skyhigh as a
|
waaat een ongelovelijke dikke dag!!! eeum beedie loopm enzoo
|
|
|
Mark04
|
Zo, de eerste sessie van dit jaar staat ook weer in de boeken. Wat een wind, maar die temperatuur... manmanman dat het IJsselmeer alweer vloeibaar is... zit zeker antivries door.
|
|
|
|
KappuhH
|
Wind voor morgen (woensdag) trekt opeens positief bij! Iemand naar het IJsselmeer met een plekje vrij in de auto?
|
|
|
GB
|
Aloha mensen! I'm back na een winterseizoen snowboarden! Wordt er vandaag nog een beetje gekite ergens dichtbij? Heb niet zoveel zin om helemaal naar ijselmeer te rijden
|
|
|
Gj
|
Brrr, voor mij geen sessie meer int koude nederland! Heb zondag een plak van men vinger gesneden dus no wotter veur mie, Ahja Dinsdag zit ik alweer op Bonaire met elke dag wind en 27 graden.. wat wil een mens nog meer..
|
|
|
GB
|
Jaloers... Check!
|
|
|
Melanie
|
Jeej:) onderweg naar mirns! Nog meer mensen aanwezig?!
|
|
|
skyhigh as a
|
heb je nog beetje tof kunnen varen Mel? was weern lekker dagje, lekker metn stel dikkopm op pad liever theule jaar door kaitn Gj, anders kenk mn energie nie kwait
|
|
|
Gj
|
Ahaja, heb een foto van mien vinger eem op internet zettt.. www.geertjantelkamp.com Achja, kaitn in water wat een paar graden boven nul is waarbij je handsen shounn etc aan mot om warm te blijven en dat werkt maar amper hebik er sowieso weinig plezier in. Krijg je he als je beetje overpakjen wil doen.
|
|
|
skyhigh as a
|
doe ook aal met die overpakjes, kist ja zo mooi kaitn en dust da aal. woonst bie kabelboane, dus kist da ja beter down hest da plakkie worst ook opeetn, aans ist sunde ja. deej vast eeum piene alleen one handed moves is de oplozn
|
|
|
Wim uit Assen
|
Morgenmiddag nog iemand op Zuidlaardermeer (noordkant)? Heb onverwacht middagje vrij
|
|
|
Lude
|
Heb wel tijd, ff kijken wat de wind doet.. maar heb er niet veel vertrouwen in.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Heb wel tijd, ff kijken wat de wind doet.. maar heb er niet veel vertrouwen in.
Je hebt gelijk. Niet de moeite waard
|
|
|
skyhigh as a
|
ben nog steeds van volste vertrouwen KAITN! blauw of zuid of mirns
|
|
|
Melvyn
|
Ik ga zo naar Mirns waarschijnlijk, nog meer mensen vd partij?
|
|
|
skyhigh as a
|
michel, wittie en ik zitten op zuidje te klooie vandaag, als da niks wordt gaan we nog proberen van de adriaan tripbos bult af te jumpen met kite
|
|
|
Lude
|
We zien het wel op 112groningen.nl
|
|
|
skyhigh as a
|
gisteren nog effe lekker gekite op Zuidje, mooi vlak water en een leuk speelwindje. konden het natuurlijk ook nie laten (onder lichte dwang van mij ) nog effe langs adriaan Bult te gaan, helaas voor ons alleen maar een paar dikke hangtime sprongen vanwege windgaten, maar toch weer eeum lachen. 1 heule mooie met flyboard, met 3 correctie loops, toch maar es een keer weer proberen
|
|
|