lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik wil ook wel gaan morgen, maar denk meer aan mirns trouwens. als je samen wilt rijden, kan dat wel.
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ok, dat kan ook. Wind wel genoeg denk je? Nee bedankt, ik kan met m'n pa meerijden, die werkt daar in de buurt. Maar heb inmiddels zelf m'n rijbewijs ook gehaald
|
|
|
lowietje
|
hahaha beter, zelf rijbewijs ligt er aan wat voor kite je hebt of wind genoeg is..... als ik voorspellingen zie zou het goed moeten zijn voor gemiddelde maat, maar omdat de voorspellingen voor vandaag ook meer aangaven dan er is geweest, is een lichtweer kite wellicht wel handig.
|
|
|
YJ
|
Neem de 10 en de 13.5 wel mee. Met de 13.5 kan het vast wel
|
|
|
lowietje
|
veel plezier iig!
en ik heb nog 2 plekken vrij in de auto, dus meld je maar als je mee wilt rijden.
|
|
|
skyhigh as a
|
Ey Lude kom mn handje en die van martijn en randy vasthouwe dan!! maken we een nieuw plekje voor jongens zoals ons ben derbij en hoop beedie vroeg wakker te zijn
|
|
|
prokiter
|
Hey mensen,
Nog een beetje leuke wind morgen/vandaag (vrijdag) ?
Twijfel een beetje met de voorspellingen, zonde om end te rijden voor Niks of bijna niks!
Stomme is dat de Wind voor wijk aan zee eerder minder word als de voorspellingen voor mirns!!!!
Gr prokiter
|
|
|
CeesV
|
Gasten!
Zijn er nog mensen die morgen rond 16 uur uit Groningen ergens heen gaan? Ik moet moeilijk nodig kiten, nog niet gedaan dit jaar! Benzine bijdrage, no problemo!
Wat zijn zaterdag de plannen btw?
Greeeetzzzzzz
|
|
|
CeesV
|
Kituuhh!!!!
|
|
|
CeesV
|
Ik ga het hoogstuhh van heel groninguuuuhhhh
|
|
|
Gj
|
cees heeft of te veel bier gehad want je begint nu een beetje te zwammen of je hebt je account open laten staan
|
|
|
keessie
|
Nounou Cees zo kan die wel weer! Iemand die vanochtend mee naar het ijsselmeer wil ? Ik heb plekkie vrij in de auto!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Woar goan we hen, workie, mirns, zuidje of vanmiddag lauwtje.....telllllllllllllll meeeeeeee
|
|
|
martimor
|
ed, we zijn bij die spot waar je een tijdje geleden met rico was. randy ricardo en ik...
|
|
|
|
Jimmy
|
Eind van de middag nog mensen naar ZLM?
|
|
|
-MAARTEN-
|
Was wel van plan om ff naar ZLM te gaan vanmiddag
|
|
|
Jimmy
|
Zie je daar Maarten!
|
|
|
YJ
|
Sta nu op Workum. Goede, aanlandige wind. Goed genoeg voor een 7m, ik denk dat ik overpowered sta met m'n 9
|
|
|
-MAARTEN-
|
Zie je daar Maarten!
Hoe laat ga je Jimmy?
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben om 14:30 uur vrij en vertrek dan vanuit Grunn naar ZLM en jij?
|
|
|
-MAARTEN-
|
Zat er ook aan te denken om rond die tijd te gaan...uurtje of 15.00 @ ZLM
Morgen ook lekker windje (NW) om s ff te checken @ spot X
|
|
|
CeesV
|
cees heeft of te veel bier gehad want je begint nu een beetje te zwammen of je hebt je account open laten staan haha... dat laatste... altijd leuk als kees langs komt!
|
|
|