|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Had net een tentamen, maar anders was ik even naar Loog of zo gegaan. Genoeg wind. Alleen verkeerde richting denk ik
|
|
|
NielsB.
Geen avatar
|
Gaat er heel toevallig zo nog iemand vanuit Groningen ergens kiten? Ik wil heel graag, maar ik heb geen vervoer.
Gr, Merel
|
|
|
skyhigh as a
|
soo, da was weern topzezzie op zuidje je zal maar eerst op zuidje wezen kiten om daarna helemaal naar workie rijden..... en dan weer terug om alsnog op zuidje te kiten vanwege te harde wind op workie da zou wa zijn zeg....
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
maaaaaarrrrrrrrrrrrr er was wel 40 knoopjes plus in workie, vette bungel
|
|
|
KappuhH
|
soo, da was weern topzezzie op zuidje je zal maar eerst op zuidje wezen kiten om daarna helemaal naar workie rijden..... en dan weer terug om alsnog op zuidje te kiten vanwege te harde wind op workie da zou wa zijn zeg.... Hahahaha wie? Workie was inderdaad super!
|
|
|
Lude
|
Heb je de 7 al geprobeerd Ed?
Zaterdag maar even ijsselmeer denk ik..
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik zou echt niet weten welke gek nou een beetje heen en weer zou rijden om te kijken hoe het waait
sanefrassse!@#$%
zaterdag weer een poging
|
|
|
|
CeesV
|
Morgen nog mensen op HvdB?
|
|
|
|
CeesV
|
Yesssss!
|
|
|
YJ
|
Ik ga toch maar niet. Zit met tentamens en herkansingen.. Volgende week helemaal klaar hoop ik. Lekker zomervakantie.
|
|
|
|
leonmeijer
|
Workum was uber strak! Goed de ruimte en lekker vol power gevaren met mijn 9!!! Achter de zandbank was het helemaal rustig en lekkere waves! Wat een top dag!!!
Thanx buddy Chuck!!
|
|
|
Melanie
|
Nog mensen die zondag naar workum afreizen en een plekje over hebben in de auto?
|
|
|
YJ
|
Zat te denken aan Mirns zaterdag en zondag. Wel plek in de auto, aleen rij niet vanuit stad Groningen.. Voorspelde wind is niet echt goed voor Loog zeker? Verkeerde richting?
|
|
|
Melanie
|
Top:)! Vanaf waar rij je:)?
|
|
|
|
YJ
|
Ik rij vanaf Buitenpost, half uurtje van Groningen af. Windje wordt lekker
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Liefhebbers voor een carpool richting mirns of Workum morgen? 20 kts. ZZW Ik heb de hele dag de tijd, maar wil liefst een beetje vroeg op pad. Ik rijd vanaf Winschoten via Groningen... Dus ergens oppikken behoort zeker tot de mogelijkheden.. Max 2 personen want ik heb een Peugeot 206-je....
|
|
|