Arnold
|
morgen ook maar weer eens naar mirns
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Net terug van workum. Tering wat een vlagen. Had de 7 op staan maar af en toe vond ik het niet vertrouwd dus dan maar van het water en richting huis. Er was iemand die bij het launchen zijn kite niet kon houden. Hij werd gelift en nam in zijn jump een andere kiter mee door met zijn lijnen de lijnen van die andere kiter mee te nemen. Beide personen zijn met de schrik vrijgekomen en hebben gelukkig niks, En nu eens iets positiefs over een duitser....deze duitser greep snel een kite waardoor het voorval niet erger is geworden.. Danke Helmut, Heinz of hoe je ook mag heten...
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik denk zaterdag ook ff en dan zondag als het weer een beetje mee zit naar het NK jongens ff aanmoedigen WIE MEER
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zeer waarschijnlijk zaterdag aanwezig! Ik heb afgelopen week nog niet genoeg gekite. @ Tom, vandaag me eerste echte loop geland op Gold. Mooie afsluiting van het kitecamp dacht ik zo.
|
|
|
PaulTorensma
|
Morgen rond een uurtje of 12 op mirns!
Meerdere mensen?
|
|
|
KiteOngoing
|
Net in bedje, alles doet zeer, Vanaf twaalf tot half zes op Gold gevaren. Eerste transitions zijn binnen. Wel een aantal mietjes op het kamp. Ronald en ik stonden bijna 1 1/2 uur met drie andere (duitse) kiters op het water. De hele dag met de 12 Core GTS en Carved 136x42 (wat een vlak waterboard en wat een wereldspot). Na afloop met ons allen naar de pizzeria geweest, daarna in de Palmen Bar wat trage bewegingen gemaakt. Ondertussen knalt het lekker met ruim 40 knts en een heavy (stortbui) over de tent.
See ya @ Mirns.
|
|
|
martimor
|
Goed bezig gert. Rond een uur of 13:30/14:00 aanwezig met 3 man.
|
|
|
PieNO
|
@ Johan,
Zaterdag Mirns?..is dan zuid. Zondag zit er noord in de wind dus geen Mirns.
|
|
|
|
[Pepper]
|
@Tjokko: weet nog niet. Bel je nog.
Kijk zondag dan!! Om 14:00 uur: Workum: 38 knopen, stoten van 44 knopen L'oog: 8 knopen, stoten van 9 knopen
Ligt hemelsbreed nog geen 70 km van elkaar....
|
|
|
S.K
Geen avatar
|
Hoe vroeg zijn er mensen morgen @ mirns?
Voorspellingen zijn goed maar valt me wel op dat de daadwerkelijke wind een stuk minder blijkt te zijn als je de metingen moet geloven...
|
|
|
PieNO
|
@ johan,
Ik ga zaterdag sowieso. Zondag ga ik niet. Ik heur het wel. Indedaad bizar...Loog vs Workum. Maar 2 uur later waait het daar ook van de planeten en sta je in Delfzijl tot je knieen in het water. Als je zondag niet gaat dan helicopter vliegen?
|
|
|
Idefixe
|
morgenochtend vroeg aanwezig : Ragge , ramme en rauzen @ Mirns. ( 't is al weer 2 dagen geleden dat ik op het water stond )
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Morgen wordt het em niet voor mij want de vrouw mot werke en voor zondag kijk ik nog wel ff of het water op of naar het NK???????????
|
|
|
Goonie
|
kom je toch even naar de bodensee whahahahaha gezellig in duitsland
|
|
|
VincentC
|
Dat wordt knallen op het NK morgen!!
|
|
|
Swiftenaar
|
Schijn morgen verplicht die kant uit te moeten van marvin:) so i'm there!
|
|
|
|
Marko
|
hoe vroeg vertrekken jullie ik zat aan 9 uur te denken... dan ben ik er 10 zijn er dan al wel mensen om mijn kite op te laten??
|
|
|
der Torch
|
ik vrees dat je dan nie eens meer je lijnen normaal uit kan rollen!!!!!! zo druk!!!
|
|
|
Idefixe
|
tijd voor de 9m
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Veel plezier mensen, ik sla toch over. Ik moet mijn auto nog uitpakken en mijn pakken zijn ook nog nat.
|
|
|
Idefixe
|
D'r stond verdulle vandaag gewoon een Duitse school te lessen @ Mirns. Ikzelf werd er ondertussen met de 9m vanaf geblazen.
|
|
|