Merel
Geen avatar
|
Kom je toevallig langs Leeuwarden Maar er gaan vandaag sowiso mensen vandaag naar Mirns dus? Zijn er ook mensen die naar Stavoren gaan??? Lijkt me vervelend als ik een uur reis om er achter te komen dat er niemand is...
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Was idd zeer druk voor een doordeweekse dag. Denk wel 100 man op het water en nog eens 100 kites op de kant.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mirns was inderdaad zeer druk met veel Duitsers, ik denk dat er misschien 20-30 Nederlanders waren en wel 200 Duitsers waarvan er echt veel zich totaal niet aan de regels hielden...
We hebben nog een poging gewaagd aan het einde van de dag want aan het begin was dat gewoon geen doen...
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Het was gisteren druk omdat het "tag der Deutsche einheit" was. Was het overigens wel goed te doen met die windrichting? aan de andere kant van de plas was het wel lekker varen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het was gisteren druk omdat het "tag der Deutsche einheit" was. Was het overigens wel goed te doen met die windrichting? aan de andere kant van de plas was het wel lekker varen.
Windrichting en wind waren goed. Heb verder prima kunnen kiten.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Ook vandaag nog behoorlijk druk 75 duitsers?... Allemaal lessers.. de ene helft met de (te kleine) kite op 12 uur wachtend op wind... de andere helft met de kite downwind in het water....
Echt ideaal om tussendoor te varen aan de 19m... heel handig... ze stonden overal trouwens, echt optimaal verspreid....
|
|
|
naja
|
Was afgelopen donderdag inderdaad heel erg schrikken. Voor mijn gevoel waren er wel een slordige 300 man op de spot. Ga je weer eens een keer op een doordeweekse dag in oktober en dan krijg je dat weer. Eerste sessie toch wel heel lekker gevaren met een mooi constante wind met de 9meter. Tweede sessie meer last van de drukte en een iets hardere maar meer vlagerige wind. Toch nog een mooie dag gehad.Vindt nog steeds dat het verboden moet worden voor duitsersen met name voor duitse kitescholen.
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
iemand nog naar Mirns morgen (het is vast rustiger dan vorige week donderdag)
|
|
|
|
|
|
|
|
Yourie
|
Donderdag komt er best wat wind. Is er iemand uit Groningen met wie ik mee kan rijden?
|
|
|
|
Yourie
|
wat uit limburg naar mirns? stukje rijden lijkt me. ik heb al vervoer voor naar Workum
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Is het een beetje te doen op mirns, of zijn er echt stoten van 45 knopen?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ben op workum geweest, en windstoten zijn echt hard (40+)
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Ben toch naar Mirns gegaan. Het was idd hard maar wel te doen met een 7m.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hij zou ook afnemen, ben tot iets van half 3 op het water geweest. En met deze richting verwacht ik dat Mirns minder harde wind had dan Workum
|
|
|
Raymond.V
|
Ik heb nog even gekeken in Mirns, maar daar gingen de stoten niet over de 40. Er stond ook nog iemand met een 10 meter op het water.
|
|
|
Honderd90
Geen avatar
|
Om ongeveer 10:30 uur heb ik op Workum +/- 30 knopen gemeten met stoten tot gemiddeld 35 knopen. Paar stoten over de 40. Ging mij iets te hard.
|
|
|
Ink_today
Geen avatar
|
Wie gaat morgen ook naar Mirns om te kiten en kan evt een 9.5m of 10m kite lenen?
Ik heb zelf een een 7 en miss is dat morgen wel voldoende, maar miss ook niet...
Groetjes
|
|
|