ArtEZZZ
Geen avatar
|
Wat een dagje weer vandaag op Mirns. Ik heb eerst twee uur op de kant staan kijken en gewacht tot het iets minder hard ging. In de windstoten was er 50 knopen gemeten! Mooi om te zien hoe een man of drie deze wind trotseerde, de rest van ons stond aan de kant te genieten. Hopelijk worden alle foto's nog gepost binnenkort!
|
|
|
Yourie
|
Het was inderdaad echt top, nu gesloopt maar zeer voldaan.
|
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken. Terug naar startpagina
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Vanaf 1130 tot bijna zonsondergang, lekker gespeeld met de 9 en tussendoor met de 7 van Tiasof. Lekkere jumps en goed gelukte transities. Dit soort dagen daar doe je het voor. Het was helemaal niet druk op het water.........
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Wie is er allemaal vanmiddag aanwezig ? Ik ben er rond half 2 / 2 uur, GoPro's gaan mee.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Doe voorzichtig allen! Er staat nu namelijk nog 50 om 66 knopen op Stavoren.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Ja, hij zou rond 1 uur afnemen. Moet voor mij ook niet veel harder dan 50 knts in de vlagen zijn, weet mn grens wel zo'n beetje
|
|
|
|
peter.
|
en hoe wast? heb ik wat gemist?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Ik heb eerst iets van een half uurtje gewacht, was toch te veel voor mij (65Kg) met een 7m Daarna toch het water op gegaan. Zat aardig richting de high-end van de kite, en dat ging dus lekker hoog. Jammergenoeg geen beelden van op het water op de GoPro omdat er een class 4 Micro SD kaartje in zat die de bestanden niet snel genoeg kan verwerken.
|
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Wie morgen nog naar Mirns? Heb 1 plekje vrij in de auto, rijd vanaf stad Groningen, pm me maar als je mee wilt rijden, wie het eerst reageert kan mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Als het een beetje droog blijft, ben ik morgen ook aanwezig. Eerst ff werken. Wel ff zien wat voor board ik meeneem, boots met sokjes beginnen nu wel erg koud te worden
|
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen Mirns?
|
|
|
|